2008-11-22, 18:29
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Är det någon som har testat att fylla tex. en squeezer med blod? Annars jag gör det

Tror inte att blod är så buffsäkert
Citera
2008-11-22, 18:53
Bannlyst
Citat:
Är det någon som har testat att fylla tex. en squeezer med blod? Annars jag gör det

Oxblod är rätt fint. Finns i kyldisken hos välsorterade matbutiker.
Citera
2008-11-22, 19:33
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabiatex
Oxblod är rätt fint. Finns i kyldisken hos välsorterade matbutiker.
Jo, jag tänkte först ta mitt eget blod, men mina kompisar sa att det bara var allmänt stört. Så jag ska nog använda djurblod... Jag återkommer med resultat. Ska köpa en tom liten squeezer först också då jag tror att det funkar bäst.
Citera
2008-11-22, 20:41
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Jo, jag tänkte först ta mitt eget blod, men mina kompisar sa att det bara var allmänt stört. Så jag ska nog använda djurblod... Jag återkommer med resultat. Ska köpa en tom liten squeezer först också då jag tror att det funkar bäst.

Att ta sitt eget blod lär ju inte vara någon bra idè av flera olika skäl. Prova att koka/låta vattnet i blodet dunsta och ös på lite lösningsmedel och bromsvätska istället. Kanske fungerar helt okej
Citera
2008-11-22, 21:55
Bannlyst
Det sistnämnda låter rätt trist eftersom man tappar hela blodeffekten, d.v.s. att när folk ser och känner doften av äkta blod så vet de direkt att det är blod och inget blodliknande. Redan när man öppnar blodburken brukar det vattnas i munnen.
Citera
2008-11-22, 22:19
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztinger
Att ta sitt eget blod lär ju inte vara någon bra idè av flera olika skäl. Prova att koka/låta vattnet i blodet dunsta och ös på lite lösningsmedel och bromsvätska istället. Kanske fungerar helt okej
Meh, då är det inte blod längre... Och varför inte ta sitt eget blod? Det finns tillräckligt i kroppen!

Jag tänker fylla i en sån här om jag använder mitt egna blod:
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=u12&search_brand=&sida =1&page=14&shophex=&pid=1545

Annars tar jag en Grog Squeezer 10mm om jag lyckas köpa blodet.

Citat:
Ursprungligen postat av rabiatex
Det sistnämnda låter rätt trist eftersom man tappar hela blodeffekten, d.v.s. att när folk ser och känner doften av äkta blod så vet de direkt att det är blod och inget blodliknande. Redan när man öppnar blodburken brukar det vattnas i munnen.
Tror du det kommer knasa upp udden eller är det inga problem så länge korken sitter på?
Citera
2008-11-22, 22:49
Bannlyst
Citat:
Meh, då är det inte blod längre... Och varför inte ta sitt eget blod? Det finns tillräckligt i kroppen!

Jag tänker fylla i en sån här om jag använder mitt egna blod:
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=u12&search_brand=&sida =1&page=14&shophex=&pid=1545

Annars tar jag en Grog Squeezer 10mm om jag lyckas köpa blodet.

Tror du det kommer knasa upp udden eller är det inga problem så länge korken sitter på?
också går du ut och målar pentagram på smutsigatoalet väggar !
Citera
2008-11-22, 22:57
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akserotix
också går du ut och målar pentagram på smutsigatoalet väggar !
Hardcore!!! modifierad marker, räcker så länge blodet räcker, Kanyl direkt in i ådran till marken
Citera
2008-11-22, 23:03
Medlem
teknosolvs avatar
Undra om det är olagligt att taga med blod... det är inte olagligt att blöda
Citera
2008-11-22, 23:19
Medlem
fittlampas avatar
fanns väll nån writer som tagade med grisblod?
har läst det nånstans..
Citera
2008-11-22, 23:58
Medlem
Salems avatar
Citat:
Undra om det är olagligt att taga med blod... det är inte olagligt att blöda
Det är väl redan olagligt att taga eller?
Citera
2008-11-23, 00:51
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salem
Det är väl redan olagligt att taga eller?
Inte med vatten... tror jag inte i alla fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in