2006-04-12, 15:56
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sputt
jaha där ser men inget som funkar på t.ex. insidan på tuben alltså plast? och hur mkt bör man ha i ungefr vad är mkt vad är lite? om vi säger är en matsked i en flowbehållare lagom(alla vet ju ungefär hur stor en normal flow bruakr vara)?

Det är ju som att fråga hur långt ett snöre är. Det beror ju på vad du har för ink i flowen och hur mycket det är. Kokad ink + lösningsmedel räcker för att få buffs på de flesta ytor. Är nästan aldrig i Sthlm och kör därmed aldrig insidor på tågen så den lämnar jag över till någon annan att svara på. Bussarna i Eskilstuna och Västerås har fått smaka på häxblandningar och dom sitter helt okej.
Citera
2006-04-13, 12:54
Medlem
asfalt

yo, hur fixar man fram sådan/ gör sånhär alfalts shit(vit skit man har till att göra streck å piss på vägarna som e fett svårt att ta bort), nån som vet? såg det igår kväll när jag var ute me en polare och tittade" på tags
Citera
2006-04-16, 15:52
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knatipungen
yo, hur fixar man fram sådan/ gör sånhär alfalts shit(vit skit man har till att göra streck å piss på vägarna som e fett svårt att ta bort), nån som vet? såg det igår kväll när jag var ute me en polare och tittade" på tags

Det är nog ganska väldigt assvårt att få tag på ifall du inte känner någon som jobbar på Vägverket Produktion eller liknande.
Citera
2006-04-16, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knatipungen

Håll dig framme när de målar något med den typen av färg och racka färgen.
Citera
2006-04-17, 20:49
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Ifall du häller bromsvätska på en lackad yta, säg en motorhuv, så försvinner färgen eller bleks, som rostlösning alltså.

Går det bra att blanda bromsvätska med nått ink ? eller xyhlen ...
Citera
2006-04-17, 21:17
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Går det bra att blanda bromsvätska med nått ink ? eller xyhlen ...

Ja det gör det
Citera
2006-04-18, 10:42
Medlem
Vandals avatar
Kan ingen moderator med tid, ork och lust rensa upp lite i den här tråden? Många frågor om samma sak har blivit ställda och besvarade ett antal gånger.
Citera
2006-04-18, 19:14
Medlem
Tjena

Idag när jag kokade mitt ink så blev det små klumpar i botten på dunken. Vad jag vet så har det inte hänt mig tidigare? Vad beror detta på? Är klumparna pigment? Kan tillägga att det var grön alkej.
Citera
2006-04-19, 12:34
Medlem
TobbeOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Ja det gör det

Bromsvätska är grymt bra i inket faktiskt.
Citera
2006-04-19, 14:46
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobbeOne
Bromsvätska är grymt bra i inket faktiskt.

Mjo jag är medveten om det. Varför citerade du mig?
Citera
2006-04-19, 22:34
Medlem
jag har en burk med 500gram svart "art powder" nån som har nå tips på hur man blandar ihop nått på det? Aceton? Thinner? Koka? Har provat lite blandningar men allt går åt helvette :P
Citera
2006-04-19, 22:41
Medlem
xceLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukt
jag har en burk med 500gram svart "art powder" nån som har nå tips på hur man blandar ihop nått på det? Aceton? Thinner? Koka? Har provat lite blandningar men allt går åt helvette :P
http://www.tts-group.co.uk/Product.aspx?cid=2&rid=16&cref=TTSPR592743 <-- sådant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in