2009-10-18, 04:34
Medlem
Mandic!s avatar
Är tillbaka med min andra tripprapport, även denna gång på en hallucinogen.

Kön: Man
Tidigare erfarenheter av hallucinogener: Mindre dos av DiPT (~25 mg), DPT (~100 mg), 4-ho-met (~10 mg)
Dos: cirka 25 mg
Ålder: 18
Vikt: ~62 kg
Längd: 180cm

Före intag:

Bestämde mig på lördag kväll att bara vara hemma för mig själv efter en bra fredagkväll. Tänkte dock göra denna kväll lite roligare, och då finns ju många alternativ. Satte på tvn, tände ljus och släckte ner hela lägenheten.

La upp cirka 10 mg på bordet och snortade linan med ett sugrör. Det gjorde mindre ont i näsan och smakade bättre (mindre dåligt?) än många andra droger, vilket var bra. Jag bestämde mig för att ta tre intag (10+10+5).

Jag började känna mig lite pirrig i kroppen (mest benen) efter bara ett par minuter. Även en ökad, men liten glädje kände jag.

Trippen:
Slötittade lite på tv samtidigt som jag skrev med folk på msn och lyssnade på musik. Kände bara lite ökad glädje och pirr i kroppen men inget visuellt, ännu. Väntade cirka 15 minuter till innan jag bestämde mig för att inta 10 mg till.

Efter en stund började jag uppleva musiken av genren psytrance som spelades ur mina datorhögtalare bättre än vanligt. Inga fel tänkte jag och lyssnade vidare samtidigt som jag snackade med folk på msn. Snart så började texten jag försökte att läsa i msn konversationer och på forum att röra sig lite, vilket var lite småtrevligt. Även ikonerna på skrivbordet rörde sig lite lätt. Jag böjde mig närmare skärmen och kände hur hela min kropp "dunkade" till musiken. Musiken började att gå långsammare, bli bättre, och kännas allt mer avlägset. Allt jag läste blev mycket roligare och jag kunde skratta åt saker som normalt sett inte är lika roligt. Jag började känna mig lite tyngre i kroppen och allt jag tittade på böjde sig och rörde sig lite lätt.

Jag intog resten av denna trevliga drog och efter det blev allting väldigt, väldigt roligt. Jag skrattade som fan åt precis allting. Fick flertalet skrattanfall åt saker som normalt är roliga, men kanske inte SÅ roliga. Allting kändes verkligen här och nu och allt annat väldigt avlägset. Allting gick väldigt långsamt och jag kunde knappt tänka utanför just här och nu. Jag blev väldigt glad under ruset och lyssnade på samma psytrance musik om och om igen. Jag upplevde färger något starkare än vanligt, men ljud/musik upplevde jag som mycket avlägset, men nära i vissa situationer.

Trippen varade från cirka 22:00 till 02:30 och kom varken för snabbt eller avtog för snabbt. Inga som helst biverkningar och som som sagt skönare att inta och mindre äckligt än många andra droger. Det visuella var inget vidare dock, vilket drar ner betyget. Mycket eufori och glädje.

Betyg: 4/5 (svag)
Skulla jag göra om det?: Ja.
Biverkningar: Inga som helst.

Läs gärna mina andra rapporter som finns länkade i min signatur.
Senast redigerad av Mandic! 2009-10-18 kl. 04:48.
Citera
2009-10-18, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Är tillbaka med min andra tripprapport, även denna gång på en hallucinogen.

Kön: Man
Tidigare erfarenheter av hallucinogener: Mindre dos av DiPT (~25 mg), DPT (~100 mg), 4-ho-met (~10 mg)
Dos: cirka 25 mg
Ålder: 18
Vikt: ~62 kg
Längd: 180cm

Före intag:

Bestämde mig på lördag kväll att bara vara hemma för mig själv efter en bra fredagkväll. Tänkte dock göra denna kväll lite roligare, och då finns ju många alternativ. Satte på tvn, tände ljus och släckte ner hela lägenheten.

La upp cirka 10 mg på bordet och snortade linan med ett sugrör. Det gjorde mindre ont i näsan och smakade bättre (mindre dåligt?) än många andra droger, vilket var bra. Jag bestämde mig för att ta tre intag (10+10+5).

Jag började känna mig lite pirrig i kroppen (mest benen) efter bara ett par minuter. Även en ökad, men liten glädje kände jag.

Trippen:
Slötittade lite på tv samtidigt som jag skrev med folk på msn och lyssnade på musik. Kände bara lite ökad glädje och pirr i kroppen men inget visuellt, ännu. Väntade cirka 15 minuter till innan jag bestämde mig för att inta 10 mg till.

Efter en stund började jag uppleva musiken av genren psytrance som spelades ur mina datorhögtalare bättre än vanligt. Inga fel tänkte jag och lyssnade vidare samtidigt som jag snackade med folk på msn. Snart så började texten jag försökte att läsa i msn konversationer och på forum att röra sig lite, vilket var lite småtrevligt. Även ikonerna på skrivbordet rörde sig lite lätt. Jag böjde mig närmare skärmen och kände hur hela min kropp "dunkade" till musiken. Musiken började att gå långsammare, bli bättre, och kännas allt mer avlägset. Allt jag läste blev mycket roligare och jag kunde skratta åt saker som normalt sett inte är lika roligt. Jag började känna mig lite tyngre i kroppen och allt jag tittade på böjde sig och rörde sig lite lätt.

Jag intog resten av denna trevliga drog och efter det blev allting väldigt, väldigt roligt. Jag skrattade som fan åt precis allting. Fick flertalet skrattanfall åt saker som normalt är roliga, men kanske inte SÅ roliga. Allting kändes verkligen här och nu och allt annat väldigt avlägset. Allting gick väldigt långsamt och jag kunde knappt tänka utanför just här och nu. Jag blev väldigt glad under ruset och lyssnade på samma psytrance musik om och om igen. Jag upplevde färger något starkare än vanligt, men ljud/musik upplevde jag som mycket avlägset, men nära i vissa situationer.

Trippen varade från cirka 22:00 till 02:30 och kom varken för snabbt eller avtog för snabbt. Inga som helst biverkningar och som som sagt skönare att inta och mindre äckligt än många andra droger. Det visuella var inget vidare dock, vilket drar ner betyget. Mycket eufori och glädje.

Betyg: 4/5 (svag)
Skulla jag göra om det?: Ja.
Biverkningar: Inga som helst.

Läs gärna mina andra rapporter som finns länkade i min signatur.

Ganska tråkig tripprapport, lite väl kort och sen var du ensam, men den var välskriven så du får 3/5 av mig iallfall
Citera
2009-10-18, 21:41
Medlem
Dawlishs avatar
Fattar inte hur du inte fick några visuella effekter på 25mg 4-ho-met, jag tog 20 sist och vad jag än tittade på flöt iväg, bytte form och rörde på sig.
Citera
2009-10-19, 08:30
Medlem
Mullemecks avatar
finns inget mysigare än en hemmakväll själv med metocin <3

dock fick jag kraftiga visuals på ~20mg i snoken,
tapeten på väggen vart dubbel och transparent som snurrade runt och smälte ihop och for tillbaka på sin normala plats för att sedan börja rulla som på rullband i en jävla fart,
har även vid tidigare tillfälle lyckats få mjölk på tapeten just på ett skrapmärke på så det såg ut som ett stort mjölkblödande sår ^^
(iofs första och enda gången jag drog en drog i snoken och utan tolerans)

skulle varit längre och berättat mer vad du gjorde än läste och lyssnade på musik.

2,5/5 :/
Citera
2009-10-19, 09:59
Medlem
Mandic!s avatar
Får tacka för kritiken, och jag håller med om att det inte var någon vidare rapport, vilket det var svårt att få till utan visuella effekter. Kommer att göra om det inom kort, får hoppas på bättre!
Citera
2009-10-19, 11:41
Medlem
Pillertrillares avatar
Låter som en mysig lördag !

3/5
Citera
2009-10-19, 20:17
Medlem
Elysas avatar
Att du inte fick så mycket visuals beror antagligen på att du satt vid datorn!
Citera
2009-10-19, 20:54
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elysa
Att du inte fick så mycket visuals beror antagligen på att du satt vid datorn!
Gick runt väldigt mkt, tittade på tv och ut genom fönstret, inget speciellt hände.

Gjorde ungefär samma på DPT och fick mycket bra visuella effekter.
Citera
2009-10-19, 21:23
Bannlyst
Rätt soft rapport. 3/5.
Den var rätt tråkig att läsa, men välskriven. Men oftast är det ju att tråkiga rusrapporter framkommer ur nyktert tillstånd. Finns ju inte så mycket att beskriva egentligen. Tror detta skulle varit en höjdarrapport om du hade varit med om en redig mindfuck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in