Flashback bygger pepparkakshus!
2004-01-13, 00:45
Medlem
proppade i mej 60mg diazepam, kände inte speciellt mycket(har ingen som helst tolerans som innan), slängde i mej 5mg xanor nästa dag, kände inte särskilt mycket där heller. vafan, jag vill ju bli skön. är det meningen att man ska kombinera med alkohol för att bli go eller ? har snart tillgång till halcion och stilnoct, funkar bättre månntro ? om inte, kan någon vänlig själ rekommendera nått annat (i läkemedelsväg, inte kokain, affe osv,). nått kodein-liknande kanske ? tack, vänner !
Citera
2004-01-13, 08:58
Bannlyst
Stoppar du i dig 60 mg diazepam eller 5 mg xanor utan att känna någonting alls finns det väl tyvärr ingen bättre förklaring än att det antagligen inte var xanor eller valium utan sockerpiller - eller att de var betydligt svagare än de skulle
Citera
2004-01-13, 09:41
Medlem
sockerpiller vet jag inte...skulle vara skickligt gjorda isåfall, här är en bild med min eminenta webcamera: http://www.grendosa.com/dump/ben.JPG, klart jag känner av men man vill ju flyta bort liksom...
Citera
2004-01-13, 10:23
Bannlyst
Vill du "flyta bort" skall du ta någon riktig drog, typ nån opiat.
Benzo har inget större "rekreationellt" (=knarkkul) värde.

Det finns ju en anledning till att det är klassat i klass 4 iställer för klass 2...

En av anledningarna till detta är helt enkelt att det inte har någon tillräckligt åtråvärd effekt för folk som vill missbruka. Att man däremot är så försiktig med mediciner som innehåller amfetaminer eller opioider (ofta klass II) beror på att dessa har större missbrukspotential (= är "roligare" att ta) (samt mer beroendeframkallande)

Hursomhelst: vill du bli "flummigare" av benzon så drick en bärsa. De brukar slå på dubbelt så bra när du har tagit. Drick inte för mycket bara, det kan vara farligt när man tagit benzo (men det visste du säkert redan)
Citera
2004-01-13, 13:36
Medlem
okej, får testa med några bärs då...har inte tillgång till oxykodon m.m så det blir benso för hela slanten...
Citera
2004-01-13, 15:44
Medlem
Deleriums avatar
Personligen tycker jag tramadol är helmys, petade två st. nobligan retard 200mg i helgen tillsammans med gräs av typ white widow.. Flummade på rätt bra.
Satt och verkligen myste från klockan sisådär nio på kvällen till 4:30 på morgonen, man mår lixom så bra att man inte vill lägga sig .
Citera
2004-01-13, 16:09
Bannlyst
Fast det är ju inget benzopreparat förstås.
Citera
2004-01-13, 16:48
Medlem
aurvang_s avatar
Ta det lugnt om du ska blanda Stilnoct och alkohol....
Citera
2004-01-13, 17:27
Medlem
nxstys avatar
Hehe.. Xanor och stesolid är schyst att blanda med alkohol men stilnoct och alkohol är inget jag skulle rekomendera
Citera
2004-01-15, 02:33
Medlem
PanzerDivisions avatar
Det ser verkligen gott ut på den där bilden, det vattnas i munnen på mig

Godis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem