2009-10-17, 19:05
Medlem
Pyramid-Heads avatar
Jag ska på finlandskryssning o se på INFECTED MUSHROOM då jag tänkte ta med mig några diablo pills.

Vad gör tullen om de ser mina piller? Är diablo pills olagligt lr någe på kryssning?

Tacksam för alla svar
Citera
2009-10-24, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramid-Head
Jag ska på finlandskryssning o se på INFECTED MUSHROOM då jag tänkte ta med mig några diablo pills.

Vad gör tullen om de ser mina piller? Är diablo pills olagligt lr någe på kryssning?

Tacksam för alla svar

Ser tullen dom kommer dom med all säkerhet ta dom.
Sen tror jag att man kommer att använda skattepengar för att analysera varan hos SKL.
Låter som ett dyrt äventyr för skattebetalare.

Kram Fredrik
Citera
2009-10-25, 22:01
Medlem
Pinkskins avatar
Har ni läst det Henke skriver på sin shop?
Jag blir så irriterad att jag måste bryta min icke-köpspakt mot spicenordic (som grundar sig på en rad anledningar. Jag upplever dock, på senare tid, att han är mycket seriösare än vad jag tidigare ansåg).
Citera
2009-10-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Ser tullen dom kommer dom med all säkerhet ta dom.
Sen tror jag att man kommer att använda skattepengar för att analysera varan hos SKL.
Låter som ett dyrt äventyr för skattebetalare.

Kram Fredrik

Ja så är nog fallet. Tycker du det är konstigt? Så jävla larvigt när folk ska predika om sånna här grejjer.

vafan, tror du dom bara kanc lämna tillbaka det, eller kasta det?

Självklart måste man först veta vad det är för substans för att kunna vidta åtgärd.

Sedan att sveriges narkotikalagar är aningen skeva är väl en annan fråga.

Men klart de måste ta reda på vad det är dom beslagtagit.
Citera
2009-10-26, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av laddarJocke
Ja så är nog fallet. Tycker du det är konstigt? Så jävla larvigt när folk ska predika om sånna här grejjer.

vafan, tror du dom bara kanc lämna tillbaka det, eller kasta det?

Självklart måste man först veta vad det är för substans för att kunna vidta åtgärd.

Sedan att sveriges narkotikalagar är aningen skeva är väl en annan fråga.

Men klart de måste ta reda på vad det är dom beslagtagit.

Jag svarade bara på frågan, som sagt "tacksam för alla svar" (vilket detta var).
Alla kanske inte har samma tänk och kunskap som dig "MRjagkaninteläsafråganöverhuvudtaget".

Puss

/Fredrik
Citera
2009-10-26, 23:42
Medlem
suqas avatar
Lägg dom i din resväska bara? Ett paket med 4 diablo borde inte vara några som helst problem på en kryssning. Om du mot förmodan skulle bli stoppad så beror det på din egen nervositet, dom är hyffsat duktiga på att känna av folk med blicken, talar av egna erfarenheter...
Citera
2009-10-27, 16:19
Medlem
Indianas avatar
Någon som testat dessa och kan säga ngt om dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in