2009-10-17, 12:54
Medlem
Hej,

Jag har Windows 7 och det har fungerat bra i ett par månader, men nu när den startar upp så hänger den sig när en/ett specifik(t) ikon/program poppar upp på aktivitetsfönstret (längst ned till höger vid ljudkontroll, klocka etc.)

Ikonen är formad som en glob och är rutmönstrad, och det ser ut som att det ska gå någon färg igenom den när den laddar, not sure. Vad är det för något?!

Inte mycket att gå på, men när den kommer upp så blir muspekaren till "laddar" och så är datorn nästan helt låst. Ctrl+alt+del och aktivitetshanteraren kommer upp, men under "processer" så står allt på 0, den kan inte ladda den heller.

Formatera ligger nära, men det var lite pill att installera W7 och få det att fungera korrekt, så jag testar detta först. Just nu är jag i felsäkert läge.

Tack för ANY HELP!

mvh,
deejvy
Citera
2009-10-17, 13:31
Medlem
Inne på felsäkert läge så började jag ta bort nyligen installerade program från kontrollpanelen. Startade om datorn och så var ikonen borta och det verkar som att datorn fungerar på som den ska nu. Jag tror att det var en nåt från "Microsoft Corporation" som strulade.. det är lite sådär

Scannar nu med antivirus och ad-aware program..

Tack..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in