Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-04-02, 13:32
  #13
Medlem
Nu var det nio år sedan jag köpte sex i Östeuropa och så var man yngre och attraktiv antar jag

Hur ser tjejer på män i 30 års åldern idag? Jag har en ok kropp men inga magrutor, snarare en dad bod och jag är alltid noga med munhygien med hjälp av tandtråd, tandborstning och listerin

Brukar ibland raka mig och ha bra kroppskräm

Bra doft av Dior tex

Hur ser en 19 årig snygg tjej på män i min ålder I tex Ukraina? Jag vill aldrig någonsin känna att de måste göra allt med mig, de skulle säkert bli förvånade över att jag inte vill vara hård eller vara allmänt smutsig. Det är främst att få hålla om deras bröst och suga på dem och klämma rumpa som får mig att känna mig lugn och att hon tar för sig allt

Låter dumt men hur fungerar industrin eller är det som att jobba inom hemtjänst och personlig assistans att det där med att klä av och på brukare är bara 100/ jobb och inget annat
Citera
2022-10-24, 11:59
  #14
Medlem
Letar efter en sida med do’s and don’ts för att undvika åka fast då jag är ny inom sexköp världen. Finns det någon sån?
Citera
2024-01-05, 19:59
  #15
Avstängd
Vart hittar man någon sida med söta unga tjejer som säljer?
Citera
2024-01-05, 20:01
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Nu var det nio år sedan jag köpte sex i Östeuropa och så var man yngre och attraktiv antar jag

Hur ser tjejer på män i 30 års åldern idag? Jag har en ok kropp men inga magrutor, snarare en dad bod och jag är alltid noga med munhygien med hjälp av tandtråd, tandborstning och listerin

Brukar ibland raka mig och ha bra kroppskräm

Bra doft av Dior tex

Hur ser en 19 årig snygg tjej på män i min ålder I tex Ukraina? Jag vill aldrig någonsin känna att de måste göra allt med mig, de skulle säkert bli förvånade över att jag inte vill vara hård eller vara allmänt smutsig. Det är främst att få hålla om deras bröst och suga på dem och klämma rumpa som får mig att känna mig lugn och att hon tar för sig allt

Låter dumt men hur fungerar industrin eller är det som att jobba inom hemtjänst och personlig assistans att det där med att klä av och på brukare är bara 100/ jobb och inget annat

För att få svar på den frågan så måste du fråga dig själv när du var 19 år vad tyckte du om 30 åriga kvinnor? Jag vet i alla fall svaret på den frågan, i alla fall gällande mig själv. Svaret är att om kvinnan var snygg och bra form så var hon attraktiva oavsett hur gammal hon var. Vilket betyder att logiskt sätt både tjejer i den åldern tänker precis likadant.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback