2009-10-19, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
KRAN ja. En fast kran förmodar jag. Nu var det mer tal om ett engångsköp av någon random gangsterblatte i malmö. STOR chans att bli blåst säger jag bara. Inte bara av blattarna. Okej jag tar tillbaka invandrare, blattar/turkar menar jag. Gå till några nattsvarta så löser det sig säkert bättre än med blattarna.
Sant, de helsvarta/kolsvarta har ofta mycket respekt i sig och är ofta väldigt trevliga, inget illa mot araber men dem uppträder ofta inte lika bra, men man ska ju inte döma folk i förhand.

Du fixar kran genom kompisar vars kompis kompis är kran, vänskapsbanden kan ju vara mer eller mindre avlägsna men för bådas säkerhet så bör det vara lite avlägset.
2009-10-20, 01:01
Medlem
Mitt tips ær som andra sagt, alkisarna på bænken, och vill man inte det så ær det væl bara haffa førsta bæsta snubben med dreadlocks? Funkar inte det så kan man alltid åka till Sofielund och fråga ungdomarna dær. De kommer ge dig en jævligt liten bit men det ær ju bættre æn inget.
2009-10-20, 02:14
Medlem
hobby_smokers avatar
Sevedsplan, leta efter snubbar med afrikanskt ursprung eller som tidigare folk sagt runt hela möllan i princip men har själv fått utskällning x antal gånger där det lät något i stil med
- DO YOU THINK I SELL DRUGS JUST BECAUSE IM BLACK FUCK OFF! osv..
Men annars är rondellen med blinkande lampor succe för någon som har svårt att fixa.. enligt mig.
2009-10-20, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobby_smoker
Sevedsplan, leta efter snubbar med afrikanskt ursprung eller som tidigare folk sagt runt hela möllan i princip men har själv fått utskällning x antal gånger där det lät något i stil med
- DO YOU THINK I SELL DRUGS JUST BECAUSE IM BLACK FUCK OFF! osv..
Men annars är rondellen med blinkande lampor succe för någon som har svårt att fixa.. enligt mig.

Haha, han var säkert en utbildad civilingenjör, flydd från all världens skit och tragik, som nådde sin bristningsgräns när en svennig medelklasslyngel tog honom för knarklangare.

Jag skulle bara ha punchat direkt

OT: Jag har aldrig varit i malmö personligen, men jag har hört en full skåning vråla på fyllan om hur lätt han "scorar fet på Zenithgatan"
2009-10-20, 12:03
Medlem
Meteorits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handsoff
Åk till Kirseberg och sedan till Kirsebergs torg. Ser du ett gäng med invandrare mellan 16-22 så är det bara att fråga. Alla där säljer eller har en polare som gör det. De där snubbarna är dessutom sköna.
Oj, de gamla hemtrakterna! Märkte aldrig av det själv när man var yngre...

Hur ofta blir folk hustlade i Malmö egentligen?? Sällan, va?

Lite kul att se hur lågt gambianerna värderas på FB av malmöiter, till den grad att man utan tvekan kan peka ut dem för en eventuell golare/polis som läser här.
2009-11-07, 01:50
Medlem
Tror ni det går att få tag på vid Möllan? Jag höde av en polare att jag skulle söka runt folketspark där de "mörkhyade" personerna hängde, men känns lite mer riskabelt att fråga runt där. Annars finns ju Rosengård men det känns ännu mer riskabelt. Tips på ett trevligt ställe önskas (inte luffare på en bänk osv.)!
2009-12-03, 22:32
Medlem
Tjo. Hur bemöter man dessa herrar? Om man står på möllan/runt folkets park. Vad säger man när man tror sig ha hittat en försäljare? "tjena har du röka?" alt. "hallå, vet du någon affär som säljer rizzla här i närheten?" ?

Får ev. bli denna nödlösning till helgen eftersom vi har lite problem med att få tag på kranar som har saker.
2009-12-03, 22:41
Medlem
racerkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matte224
Tror ni det går att få tag på vid Möllan? Jag höde av en polare att jag skulle söka runt folketspark där de "mörkhyade" personerna hängde, men känns lite mer riskabelt att fråga runt där. Annars finns ju Rosengård men det känns ännu mer riskabelt. Tips på ett trevligt ställe önskas (inte luffare på en bänk osv.)!
Trevliga? Det här är Sverige! Trevliga personer säljer inte cannabis på gatan här. Vill du handla av någon trevlig så åk utomlands eller lär känna en (trevlig) kran.
2009-12-03, 23:14
Medlem
pappabears avatar
Kan alltid testa i "Afrika", heleneholm vid ö&b. Fråga runt lite bland negrerna så får du säkert napp.
2009-12-04, 01:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pappabear
Kan alltid testa i "Afrika", heleneholm vid ö&b. Fråga runt lite bland negrerna så får du säkert napp.
avråder starkt om man är svensk. De somalerna som hänger där är inte alltid så schysta.

Negrerna som hänger vid gräsmattan i folkets park, ibland hänger de vid rondellen som ligger precis utanför folkets park (om du står så att huvudentrén är rakt framför dig och konsum/ica elr va fan det är är bakom dig så sväng höger så du har folkets park på vänster sida och så är det bara att fortsätta fram)

Möllevångstorget är också ett tips.

"Ursäkta, vet du nån som kan fixa brunt?" är en bra fråga.
Köp inte grönt, jag köpte grönt från negrerna på folkan för ett halvår sen och de var glasweed!!!!
2013-09-20, 01:04
Medlem
Sekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Fy fan. Att ens överväga att köpa eller uppmuntra någon att köpa av invandrare gör mig arg. Övervägande stor chans att du blir blåst om du köper av någon slumpmässig invandrare. Beror mycket på hur du ser ut, hur du snackar och så.

Detta inlägg är endast i syfte att hjälpa TS. Dagens råd, köp inte av invandrare du inte känner... Egentligen, köp inte av invandrare alls. Du blir garanterat blåst, kanske inte första, kanske inte andra, men tillslut så.

Så alltså brukar du bli blåst, antar för att du ser ut som en mes. Går som en rädd hund, snackar som en nervös 14åring

Ontopp. Rosengård lär funka, åk dit på dagtid hitta några sköna grabbar och be dom fixa en bit åt dig.
2013-09-20, 02:29
Medlem
rondellhundens avatar
vid rasmusgatan men inte vid själva rasmusgatan utan där bakom vid sawa livs eller vad fan den heter på den gatan nära özen allfrukt, cyklade förbi där idag och bevittnade åtminstonde 2 deals på en minut det är business där hela tiden, fråga somalierna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in