Citat:
Ursprungligen postat av
Bunny
Hej
Ja jag läste det där om 3 månader. Det framstår för mig som lite märkligt, med tanke på den korta uppladdningsfas som rekommenderas. Om nivåerna förändras så sakta, borde uppladdningsfasen rimligtvis behöva vara längre för att ge effekt. Men vad vet jag...
Angående naturligt avbrott så tänkte jag på avbrott av samma typ av orsaker som dig. Tror dock inte att jag råkar ut för något sådant förrän tidigast nästa sommar, då kanske det blir två -tre veckor. Ska vara sjukdom i så fall om det ska bli något före dess, vanligtvis hinner jag träna mer än vanligt när det är julledighet och liknande

Uppladdningsfasen är ju egentligen bara för att snabba på att nivån i kroppen ska nås tidigare. Men om du ska köra det en längre tid så hade jag hoppat över det. Bara risk att man går runt med dålig mage.
Fast håller inte helt med att det nödvändigtvis behöver lämna kroppen lika snabbt som den lagrar den efter man har matat med onaturligt höga doser. Detta kan man göra med en del mediciner också men betyder inte att mediciner lämnar kroppen snabbare bara för den tog upp det direkt.
Ja okej, förstår. Men bara kör på då.
Var så länge sedan jag använde mig av kreatin men har varit i tankarna att börja igen. Minns bara av att ansiktet blev som en badboll

. Men kan ha varit kombination av min kost också. Får se vad jag bestämmer mig för.