• 1
  • 2
2004-01-13, 22:21
Medlem
Schaffers avatar
Jag tycker Caine_Gothenburg håller en bra nivå på modererandet. Som sagt bättre fria än fälla. Vill ni verkligen ha det som i gay-forumet där man inte hinner säga Lady Celine förrän man har blivit varnad? Jag tycker också att det är bra att han verkar lyssna på oss som använder forumet och det är därför som jag orkar skriva det här.

/Schaffer
Citera
2004-01-13, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Jag tycker Caine_Gothenburg håller en bra nivå på modererandet. Som sagt bättre fria än fälla. Vill ni verkligen ha det som i gay-forumet där man inte hinner säga Lady Celine förrän man har blivit varnad? Jag tycker också att det är bra att han verkar lyssna på oss som använder forumet och det är därför som jag orkar skriva det här.

/Schaffer

Tack så mycket, jag gör mitt bästa
Citera
2004-01-14, 01:49
Medlem
L_BRUCEs avatar
Ytterligare ett exempel god debatteknik:
http://www2.flashback.info/scandinav...t=27157&page=4

Jag antar att det är okej att kalla folk för små luder, ska börja köra med det från och med nu. Speciellt mot andra elaka debattörer som har ett ovårdat språk.

Den här gången så riktades det visserligen mot Bomb_usa, som hade kallat henne för hora..

Citat:
Ursprungligen postat av silvertejp
Hej ditt lilla luder.
Ovårdat språk är inte ditt privilegium och behöver knappast någon "fristad"
däremot ser du och dina polare ut att behöva en eftersom ni inte tål att få svar på tal utan att skrika på hjälp -
är det därför ni är här, grabbar?
För att ni inte vågar säga något liknande till någon irl?

Citat:
Du vet jag gillar ditt språk och kommer att svara med samma betydelse så länge inläggen innehåller något av substans och försten som går till admin och skvallrar om personangrepp är en fegis.
Inlägg a la Göteborgarn och hans kristna retorik går fetbort för en satanist - tyvärr.
hehe...
Citera
2004-01-14, 08:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L_BRUCE

Citat:
Ursprungligen postat av Silvertejp
Originally Posted by silvertejp

Du vet jag gillar ditt språk och kommer att svara med samma betydelse så länge inläggen innehåller något av substans och försten som går till admin och skvallrar om personangrepp är en fegis.
Inlägg a la Göteborgarn och hans kristna retorik går fetbort för en satanist - tyvärr.

hehe...

Äh, Silvertejp gillar mig egentligen, hon vet bara inte om det. En minut och jag skulle charma bort den där hårda attityden och avslöja den mjuka personen där under
Citera
2004-01-14, 17:49
Bannlyst
Med stöd från mina medmoderatorer i Feminismforumet, pbjt och Scramble, så står beslutet fast. Silvertejp har inte passerat gränsen för direkta personangrepp, även om det varit på håret vid några tillfällen.

Tack för era synpunkter, de är värdefulla och hjälper oss att vara så rättvisa som möjligt. Det är inte lätt att komma ihåg allt som skrivits i ett forum under den senaste månaden, och att leta igenom alla trådar efter något man missat tar väldigt lång tid. Därför är det bra att ni håller oss alerta och påpekar när vi gör något som ni tycker är tveksamt. Fortsätt så. Det hjälper oss att tillsammans skapa det forum som Flashback borde vara
Citera
2004-01-15, 14:03
Medlem
L_BRUCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_gothenburg
Med stöd från mina medmoderatorer i Feminismforumet, pbjt och Scramble, så står beslutet fast. Silvertejp har inte passerat gränsen för direkta personangrepp, även om det varit på håret vid några tillfällen.

Tack för era synpunkter, de är värdefulla och hjälper oss att vara så rättvisa som möjligt. Det är inte lätt att komma ihåg allt som skrivits i ett forum under den senaste månaden, och att leta igenom alla trådar efter något man missat tar väldigt lång tid. Därför är det bra att ni håller oss alerta och påpekar när vi gör något som ni tycker är tveksamt. Fortsätt så. Det hjälper oss att tillsammans skapa det forum som Flashback borde vara

Det var så lite så...

Citat:
ditt lilla luder.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem