• 2
  • 3
2009-10-17, 03:42
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterG
Och vad är Budsindian roots?

Själv är jag osäker på om jag ska lägga en order på LG eller inte.. Med tanke på att jag har white label på G.. Men de är ju i samma sjukt höga prisklass så
what the hell..

Blir väl en order direkt så kan man sitta och hoppas på att få det till på tisdag i alla fall?

Om någon hinner få det tidigare / på tisdag så släng in en diskret rusrapport och skriv bara lite kort och enkelt ungefär exakt hur det var.. Håller med om tidigare inlägg här att det skulle vara jävligt onödigt att hypa sönder den här nya rökmixen och få priserna att gå upp i taket.. Tänk er själva.. 500 spänn påsen om ett år? Nej tack....

Det har inte jag skrivit. Alltså mitt konto består av 3 olika personligheter. Jag är splittrad kan man säga, ja alltså sjuk i huvudet. na-nana kaffe och en cigarett tror jag, ja vi får se...
2009-10-17, 05:39
Medlem
Beställde detta så fort det kom in, hoppas jag får det till på måndag, men den risken känns relativt liten (bara från Spiceshop jag fått leverans skickad över helgen).

Har provat nästan samtliga utav de gamla mixarna och röker för närvarande rent JWH-250. Har inga direkta förväntningar men 350kr är jag redo att hosta upp bara för nöjet att få prova. Hoppas verkligen inte att det är rent JWH-250 baserat dock då ruset är på tok för kort.

Drömmen vore självkart ett lika långt och stabilt rus som de gamla Spice mixarna, så skönt att inte behöva spendera halva highen med att packa nästa pipa.
2009-10-17, 10:13
Bannlyst
det kan ju också vara billigt, om man säger att det räcker med 0,3 gram för en dos, då räcker en påse till 10 gånger röka, det ger ju ändå i slutändan ett billigare pris än the real deal. Så jag tror inte man ska fokusera så mycket på vad det kostar innan vi vet hur drygt det är.
Ska bli skitkul att pröva nu i veckan.
2009-10-17, 12:01
Medlem
gimmesmokess avatar
Någon som har tips på vart man köper JWh-200 eller 250?
2009-10-17, 12:24
Medlem
Himmler!s avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=830356 Tråd låst.

Mod.
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in