2004-01-12, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Jag ska inte säga emot dig, du vet garanterat mycket mer om sånt här än jag gör, jag är inte kunnig i ämnet. Bra att du kan och vet sånt här - inte minst med tanke på att du i en del andra inlägg verkar ha hemskt mycket otur när du tänker.

Hahahaha!! Detta är inte något illa menat åt någon men detta är ju årets inlägg (jag vet att året precis börjat). haha
Citera
2004-01-12, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Hahahaha!! Detta är inte något illa menat åt någon men detta är ju årets inlägg (jag vet att året precis börjat). haha
Det är andra gången på två dagar du hoppar på mig.
Du är på samma nivå som Brain washed.
Citera
2004-01-12, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SKÅNELAND
Det är andra gången på två dagar du hoppar på mig.
Du är på samma nivå som Brain washed.

Jag hoppar inte på dig. Jag tyckte bara att det som Lorelai skrev va jävligt skoj att läsa (jag hade skrattat lika mycket om det varit om någon annan).

Håll med om att du också hade skrattat om det inte va ditt namn som stod där. Det va faktiskt (är fortfarande ) skoj
Citera
2004-01-12, 20:49
Bannlyst
Citat:
Jag ska inte säga emot dig, du vet garanterat mycket mer om sånt här än jag gör, jag är inte kunnig i ämnet. Bra att du kan och vet sånt här - inte minst med tanke på att du i en del andra inlägg verkar ha hemskt mycket otur när du tänker.
För övrigt, du verkar inte tänka alls, har bara skrivit En tråd sedan du blev medlem.
EdiT
Citera
2004-01-12, 21:52
Medlem
Citat:
För övrigt, du verkar inte tänka alls, har bara skrivit En post sedan du blev medlem.

Du tryckte nog på fel sök-funktion..? En tråd menar du nog.
Citera
2004-01-12, 22:00
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:

Du, det där var faktiskt väldigt klurigt formulerat, och javisst, jag fick mig ett skratt
Citera
2004-01-12, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Du, det där var faktiskt väldigt klurigt formulerat, och javisst, jag fick mig ett skratt
Fan vad alla ska ha roligt på min bekostnad. :mad:
Citera
2004-01-12, 23:14
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:

Nja, tror du missuppfattar det där lite. Jag kommenterade bara för att jag tyckte det var fyndigt skrivet, att det sedan var initialt riktat till dig spelar ingen som helst roll för mig, hade nog skrattat lika mycket om det varit till mig

Ta det inte så personligt, det där kan du lätt bjuda på
Citera
2004-01-12, 23:29
Medlem
BrainWasheds avatar
Citat:
om du menar min post, så var den till Lorelai eller va "hon" heter.. fast det fattade väl du från början så klart..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in