2009-10-16, 08:04
Medlem
Dasseborgs avatar
Har en dam som jag sexar med lite då och då. Vi gillar att fota varandra när det idkas könsumgänge, eller använda cammen. På min flickas initiativ kom från upp om vi inte skulle testa att sälja våra heta shower via webcam. Vi ser båda bra ut, är vältränade och gillar i stort sett allt inom sex (japp hon tar den i tvåan och satsen i ansiktet för ni FB:are som undrar )
Jag har själv hört av tjejkompisar till mig, som lekt med dildon i en kvar för 300-400 :- per skalle. Onekligen lättförtjänta stålar.

Finns det något intresse för att som par ha sex, låt säga 20-30 min och ta betalt för det? Vad ska man ta isf och vad ska man tänka på?
Citera
2009-10-16, 08:07
Medlem
Marviils avatar
Tror ni får det svårt. Skulle själv inte vilja betala för det när det finns riktiga porrstjärnor att se gratis på nätet.

100 kr för 20 min kanske funkar? Om du förhandsvisar bilder på er bägge innan förstås.
Citera
2009-10-16, 08:49
Medlem
Dasseborgs avatar
Riktiga porrstjärnor....
Samtidigt känns det som att amatörporren blir större och större. Folk vill se vanligt folk (snygga såklart), som har sex i vanliga lägenheter på samma sätt som alla andra svenssons. Jag tycker själv amatörporr många ggr är mer upphetsande än att se en stajlad silikonbrutta bli påsatt av tre män i nån hollywoodinspirerad miljö.
Citera
2009-10-16, 08:51
Bannlyst
Tror det ær ganska stor efterfrågan... Kør på bara!
Citera
2009-10-16, 11:51
Medlem
Tazquas avatar
Tror det blir lättare att sälja om hon är ensam. Sen om någon undrar om det finns knullshower kommer du in i bilden.
Citera
2009-10-16, 14:52
Medlem
Dasseborgs avatar
Prisidè? Vilka sajter ska man kolla upp?
Citera
2009-10-17, 00:09
Bannlyst
Vill bara påminna om att dessa filmer som ni ni kmr att vara med på då kommer att spridas på Internet. Tänk ifall dina/era barn i framtiden får napp på dem?
Det skulle inte vara så kul ^^
Citera
2013-01-12, 01:32
Medlem
keluars avatar
Som jag ser det finns det väl två sätt.

1) Antingen annonserar man och kontaktar / blir kontaktad av privatpersoner och sköter dealen privat, eller
2) Nuppar man inför kameran på någon sida, typ Cam4

Det min kompis undrar är, om man väljer alternativ 2, vilken sida ger bäst avkastning? Cam4 t.ex. har ju ett system där tittarna delar ut "tokens" av en eller annan anledning, som sedan (i någon form av pengar) tillfaller de som gör showen.
Hur mycket får man kvar procentuellt, efter att sidan har tagit sitt och överföringsavgifter och sånt dragits?
Vilken sida ger mest (snor åt sig minst)?
Finns det andra system?
Finns det pengar att dra in för vanligt heterosexuellt sex?
Citera
2013-02-08, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasseborg
Prisidè? Vilka sajter ska man kolla upp?

"http://www.chaturbate.com" tillåter par. Återkommer när jag kommer på de andra.
Citera
2013-02-09, 12:06
Medlem
Mmm...Muttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g3n3ral
"http://www.chaturbate.com" tillåter par. Återkommer när jag kommer på de andra.
Ett aber bara "You may not use the Site or Service for commercial purposes".
Citera
2013-02-20, 16:03
Medlem
Streamate.com är en av dom bästa som tillåter par. Skulle vilja säga att det nog är den enklaste och bästa sidan för par.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in