Flashback bygger pepparkakshus!
2009-10-15, 16:50
Medlem
inglroriouss avatar
Hej var ligger knappen i internetalternativ (?) där man klickar ur/i spara cookies? Har letat febrilt i en dag nu utan att hitta det
Citera
2009-10-15, 17:13
Medlem
Vilket program ska vi gissa på att du använder?
Citera
2009-10-15, 17:47
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panpo98
Vilket program ska vi gissa på att du använder?

Man får intrycket av att han är smått efterbliven. Och därmed inte vet att det finns flera webbläsare. Så jag gissar på att han använder sig av IE.

Verktyg>Internetalternativ>Sekretess Och dra sedan upp knappen till högsta.
Citera
2009-10-15, 19:41
Medlem
inglroriouss avatar
Om du likställer ett obefintligt intresse för fördjupade kunskaper i datoranvändning med att vara efterbliven så är jag väl det. Annars så är jag det inte. Jag använder mig av IE 7 (om det är den nyaste IE).
Citera
2009-10-15, 19:47
Medlem
inglroriouss avatar
För att förtydliga; jag vill alltså spara cookies. Jag har nämligen av misstag klickat ur knappen tidigare och måste nu logga in på nytt här på flashback efter varje inlägg jag skriver. Så det är alltså inte aktuellt att höja sekretessnivån.
Citera
2009-10-15, 19:58
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inglrorious
För att förtydliga; jag vill alltså spara cookies. Jag har nämligen av misstag klickat ur knappen tidigare och måste nu logga in på nytt här på flashback efter varje inlägg jag skriver. Så det är alltså inte aktuellt att höja sekretessnivån.

Okej men då drar du bara den åt det motsatta hållet än vad jag nämnde tidigare. (Om du nu inte redan har löst det vid det här laget)

Om du fortfarande inte kan, kolla här. http://lmgtfy.com/?q=IE7+enable+cookies
Citera
2009-10-15, 20:02
Medlem
CronoSs avatar
Citat:
Om du likställer ett obefintligt intresse för fördjupade kunskaper i datoranvändning med att vara efterbliven så är jag väl det. Annars så är jag det inte. Jag använder mig av IE 7 (om det är den nyaste IE).

IE 8 är den nyaste.
Citera
2009-10-15, 20:45
Medlem
VonKnorrhanes avatar
Citat:
Hej var ligger knappen i internetalternativ (?) där man klickar ur/i spara cookies? Har letat febrilt i en dag nu utan att hitta det

Själv skulle jag ha klickat på kugghjulet under sökfältet till höger och tryckt på "internetalternativ".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in