2004-01-10, 23:02
Medlem
Har ofta surnat till över Flashback loggan. Varför ha minimiålder rekomenderat? Skulle det vara ett stort problem om en 16 åring skrev här? Själ är jag född 83, snart 21, så jag har alltså bara varit mogen att vara här i 3 år. Kan tala om att jag syndat redan som 14 åring. Ville bara gnälla lite
Citera
2004-01-10, 23:04
Bannlyst
http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=92201&highlight=rekommenderad+min imi%E5lder
Citera
2004-01-10, 23:29
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithiod
Har ofta surnat till över Flashback loggan. Varför ha minimiålder rekomenderat? Skulle det vara ett stort problem om en 16 åring skrev här? Själ är jag född 83, snart 21, så jag har alltså bara varit mogen att vara här i 3 år. Kan tala om att jag syndat redan som 14 åring. Ville bara gnälla lite
En REKOMMENDERAD minimiålder är inget du behöver surna till över. Ingen, och då menar jag verkligen ingen, skulle surna till om en 16-17-åring kom på tanken att posta något här på FB. Det är precis som med TV5:s rekomenderade 15-årsgräns på en del filmer förstår du.
Att du har syndat redan som 14-åring är ju mycket beklagligt. Vad skall de bli av dig gosse?
Jag hoppas att du inte menade att du syndat här på forat redan som 14-åring. Det i sig vore lustigt värre iom att de här forat startade först 2000.
Citera
2004-01-10, 23:44
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ville bara gnälla lite
Istället för att göra det så tycker jag att du hade kunnat sökt svaret själv.
Citera
2004-01-11, 12:01
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:

Det handlar ju bara om att man ska agera någorlunda vuxet här.
Citera
2004-01-11, 21:40
Medlem
Chims avatar
Jag har då aldrig märkt att någon brytt sig om att jag är 16..iof så är jag väl kanske inte en av de extremaste användarna heller. Är ganska anonym av mig skulle jag tippa på.

Jag har dessutom skrivit på flera ställen här på forumet att jag är 16 år, och jag har aldrig fått någon sorts kritik för det. Bara man håller sig skärpt och inte flippar ur, och skriver saker som är intressanta tror jag de flesta är välkomna här
Citera
2004-01-11, 21:58
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chim
Jag har då aldrig märkt att någon brytt sig om att jag är 16..iof så är jag väl kanske inte en av de extremaste användarna heller. Är ganska anonym av mig skulle jag tippa på.

Jag har dessutom skrivit på flera ställen här på forumet att jag är 16 år, och jag har aldrig fått någon sorts kritik för det. Bara man håller sig skärpt och inte flippar ur, och skriver saker som är intressanta tror jag de flesta är välkomna här

Det är ju det som är lite av charmen med ett ställe som Flashback. IRL skulle vi antagligen inte stöta på varandra eftersom jag är nästan dubbelt så gammal som dig. Men ändå kan man få en viss kontakt på ett sånt här ställe.

*klapp på huvet*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in