Någon som vet om N,N-methylbenzylpiperazin är förbjudet ännu?
Jag har läst att det ska fungera som vanlig bzp och det är ju lika billigt också..
Jag var inne på en amerikansk sida som sålde 25g methBZP för 99dollar, med tanke på vad dollarn står i idag så skulle det ju verkligen löna sig att handla hem lite.. Men om det är olagligt så stoppas det väl i tullen..
Nu vet jag ju inte om listan är aktuell men N-bensylpiperazin finns ju med där och längst ner står där "Salter av ämnena när sådana kan förekomma", men N,N-methylbenzylpiperazin är ju inget salt av ämnet, utan får nog betecknas som en "egen substans". 25 g för 99 dollar verkar ju billigt, men dom kommer säkert att ta det i tullen i alla fall och analysera det.
[EDIT]
Försöker fixa den jävla länken! Äh... Kopiera o klistra istället!
Nej methylbensylpiperasin är nog inte olagligt. Men det är svårt att hitta nånting om effekterna. Om det nu är så att det har ungefär samma effekt som vanligt BZP är jag väldigt sugen på att testa lite. Skicka ett PM eller nåt
Gokväll gott folk!
Om någon beställer bzp från den sidan så får ni gärna höra av er till mig.. Jag är väldigt sugen på billigt uppåt just nu, som så många andra förmodligen..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!