• 1
  • 2
2009-10-14, 17:44
Medlem
.-.-.s avatar
Den är sponsrad av Lunarstorm.

Innehållsförteckning, pubisfjun från en fjortis, en gnutta lättöl, kånkelbär och nikotinfri tobak.
2009-10-14, 18:01
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Den är sponsrad av Lunarstorm.

Innehållsförteckning, pubisfjun från en fjortis, en gnutta lättöl, kånkelbär och nikotinfri tobak.

Du glömde flänsost och snorkuse.

Ärligt talat, fan vad man saknar Northern Hights och det blev ännu bättre när man blandade det med Yucatan Fire!
Hoppas innerligt att Lunar Gold kan nå upp till förväntningarna på en ny och bättre generation av rökmixar.

Jag inbillar mig att en bra rökmix innehåller flera olika av dessa cannabidoider. Vore bra om man visste vilka cannabidoider mixarna man provat innehöll, så man visste vilka favoriter man har.

Någon som har någon id'e om vad NH och YF hade för Cannabidoider?
2009-10-14, 18:45
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Du glömde flänsost och snorkuse.

Ärligt talat, fan vad man saknar Northern Hights och det blev ännu bättre när man blandade det med Yucatan Fire!
Hoppas innerligt att Lunar Gold kan nå upp till förväntningarna på en ny och bättre generation av rökmixar.

Jag inbillar mig att en bra rökmix innehåller flera olika av dessa cannabidoider. Vore bra om man visste vilka cannabidoider mixarna man provat innehöll, så man visste vilka favoriter man har.

Någon som har någon id'e om vad NH och YF hade för Cannabidoider?
Jag har kvar lite nordic heights

Jag ska röka upp allt i helgen nu, sen så är det slut

Cannabioderna kommer troligen inte ha lika varierande effekt som CS-droger har utan de felsta kommer nog vara hyfsat lika, den största skillnaden kommer nog vara längden av ruset och doserna som krävs. Du kommer nog bli nöjd med den nya generationens rökmixar ska du nog se
2009-10-14, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narvik
Jag har kvar lite nordic heights

Jag ska röka upp allt i helgen nu, sen så är det slut

Cannabioderna kommer troligen inte ha lika varierande effekt som CS-droger har utan de felsta kommer nog vara hyfsat lika, den största skillnaden kommer nog vara längden av ruset och doserna som krävs. Du kommer nog bli nöjd med den nya generationens rökmixar ska du nog se

Vad är nordic heaights för något? Eller är det northern hights som GS hade förut du menar?
2009-10-14, 18:52
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-mannen
Vad är nordic heaights för något? Eller är det northern hights som GS hade förut du menar?
Ja, oj, felstavning + fel ord
2009-10-14, 18:58
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-mannen

Vad är Northern Hights för något då? Om du ska rätta andra, se åtminstone till att göra rätt själv.
2009-10-14, 19:06
Medlem
Haha såg de nu..fan va snyggt gjort av mig
2009-10-14, 20:15
Medlem
Himmler!s avatar
Ta det i någon av rökmixtrådarna. Tråd låst.

Mod.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in