2004-01-11, 18:40
Medlem
Kung Kisstanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysharry
Vem är Brita? Inte hon med utombordaren som dildo, va?

Nej, hon hette väl Malena Ivarsson?.......eller Cyndee Peters............eller, äsch........var fan har jag gömt de där gamla seriealbumen?
Citera
2004-01-11, 18:41
Medlem
Mysharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Det är hon som smyger runt och glor på vad alla äter. Balkongståaren tar kål på henne i slutet. Avsnittet är med i albumet Krystmarodören.

Vem är det som har en utombordare som dildo? Vilket album är den med i? Jag ska börja läsa igenom alla album, det känns som att man behöver fräsha upp sina krystkunskaper lite.

Det är i ett avsnitt i "Kalla korvar" där Clas af Geijerstam och Göran Fristorp krökar loss och kissar i proppskåpet, varpå propparna går. Den färgade grannen kommer in för att leta efter tändstift till sin dildo (utombordaren). Göran har på något vis krupit in i arslet på henne i sökandet efter sin bruna loafer. Det är i samma album som Siwert utbister: "Ni där smörj in mig med detta!" Underbart roligt!
Citera
2004-01-11, 18:43
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysharry
Det är i ett avsnitt i "Kalla korvar" där Clas af Geijerstam och Göran Fristorp krökar loss och kissar i proppskåpet, varpå propparna går. Den färgade grannen kommer in för att leta efter tändstift till sin dildo (utombordaren). Göran har på något vis krupit in i arslet på henne i sökandet efter sin bruna loafer. Det är i samma album som Siwert utbister: "Ni där smörj in mig med detta!" Underbart roligt!

Ja, nu minns jag. Kalla korvar får bli kvällslektyr på toaletten.
Citera
2004-01-11, 18:45
Bannlyst
Kvinnan med utombordaren
Citera
2004-01-20, 04:23
Medlem
Azraels avatar
JL håller som sagt till i Nordostpassagen. Sista huset innan slottsskogen tar vid. Källarvåningen på gaveln. Trajjan brukar stå utanför på sommren. Klart bisarr man. Alltid klädd i 40-tals kläder med hatt, trenchcoat och hela paketet.
Citera
2004-01-20, 05:36
Medlem
XenuHubbards avatar
En sann kultur-ikon.

Jag saknar mina album.
Japansk manga-porr med kinesisk text ger inte samma känsla i maggropen.
Citera
2004-01-20, 08:02
Medlem
Läste "långt ner i tanken" igår, jag hade läst en del av avsnitten förut, men det var kul med hela samlingen. Ap-mercans påverkan på världens bildesign är fantastisk!
Citera
2004-01-20, 11:01
Medlem
Mysharrys avatar
Han har bidragit med många fina uttryck som jag använder ibland, just "ap-merca" men också "ormfösarmössa" och "skenbizarr". "Ett uppfriskande bajsbad" har väl använts någon gång.
Citera
2004-01-20, 12:48
Medlem
Ormfösarmössa har ingått i min vokabulär sedan jag var 14. Arslesbyxor används mindre frekvent, men har helt klart en funktion.
Citera
2004-05-12, 14:23
Moderator
impieteers avatar
"Foten i kläm?"
"Jajamensan!"

..använder jag rätt flitigt emellanåt. Ibland när jag sitter och dricker öl förbannar jag min ohändighet som gör att jag inte har en SAAB-tank fäst mot organet, vilket gör att man inte behöver gå på toa speciellt ofta.
Citera
2004-05-13, 17:55
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
"Foten i kläm?"
"Jajamensan!"

..använder jag rätt flitigt emellanåt.

Det är väl från en teckning av Eva Lindström?
Citera
2004-05-13, 18:01
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken med guldbyxorna
Det är väl från en teckning av Eva Lindström?

Är det det, får jag be så mycket om ursäkt för min bristande kulturella bildning. Förlåt, förlåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in