Hur går det för Johan Mattisson?? Har han muckat från senaste straffe? Någon som vet hur det går med boken han skall skriva? Undra vad titeln på boken ska vara?
HÄr kommer några förslag!
1. Jag blev utkastad från bandidos för jag tog heroin i smyg.
2. Mitt liv som informatör.
3. Jag kallades för lill-johan, det var inge kul. så jag fick hävdelsebehov.
4. Alla i min familj har skyddad identitet!
5. Mitt liv som blåsare och snattarkung.
6. Johan a life of lies!
7. Jag slår och kränker mina kvinnor.
8. "Jag hade en blå vecka" Life of benzo.
9. Min bror och jag.
10. Psykmedicinerna jag ätit är..
Jag tror nummer 7. Iallafall om man ska tro hans ex som la ut på Instagram häromdagen att hon vunnit mot honom efter 40 månaders krigande i rätten.
Byt ut * i länken mot ett g. Vet inte om man får länka omaskat så jag chansar inte.
Hon har låst profil dock, hon hade öppen nyss så hon kanske följer tråden eller nåt.
J k dömdes till över 2 år fängelse för brott mot sin sambo. Maan har ju hört många historier om denna karl och ärligt talat så kan man ju fundera varför ingen tagit tag i saken.... hur en utpekad mördare och djur och kvinno misshandlare kan vandra gatorna fritt. Han borde inte finnas med bland kriminella i umeå snarare psychopater i umeå.
Sen kan man ju också undra hur skit samma ställer sig till detta????? Skumpa och fest vid muck eller???? Näe nån måste väl sätta ner foten ngn gång
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!