2009-10-14, 13:53
Medlem
Kriminella i UMEÅ?

Eftersom att jag såg en tråd som hette "Kriminella i skellefteå" vill jag starta en tråd om Umeå, eftersom jag tror Umeå innehåller fler kriminella än Skellefteå. Lite intresserad av att veta är man ju också!!

Kör hårt......................

Citera
2009-10-14, 14:04
Bannlyst
Det finns en ganska stor undre värld här i Umeå.. Fast du gör nog bäst i att hålla dig borta från dem, för din egen skull..
Citera
2009-10-14, 14:11
Medlem
Arch_Angels avatar
x-team vet jag finns i Umeå med skellefteå-"stjärnor" i täten t.o.m vill jag minnas

som Kiseki säger, finns enhel del i Umeå & där är smartast att hålla sej ifrån
Citera
2009-10-14, 14:35
Medlem
angstmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiseki
Det finns en ganska stor undre värld här i Umeå.. Fast du gör nog bäst i att hålla dig borta från dem, för din egen skull..

Stor jämfört med vilken annan stad?
Citera
2009-10-14, 16:18
Medlem
angstmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-mannen
Jag ställer frågan igen. Vad är de för något? Eller vilka är dom? Vad har dom gjort?

Jag gissar på ett blattegäng från östra Ersboda som norpar snask i den lokala gottkiosken, när de inte drar i flock och sparkar ner oskyldiga i stadens centrum förstås.
Senast redigerad av angstmann 2009-10-14 kl. 16:53.
Citera
2009-10-16, 10:42
Medlem
Dögrävarn Johan som sitter för Tingsrättsmordet är ju därifrån, han och några till dominerade Umeå fullständigt där ett tag.
Johansen mfl.
Citera
2009-10-16, 12:44
Medlem
iungen jag hört talas om

vem "dominerar" nu då

har hört om att det finns ett gäng poå umedalen
Citera
2009-10-16, 17:46
Medlem
Bläckfiskens avatar
Johansen, ja... Nu pratar du mitten nittiotal å några år framåt. Ume med omnejd hyser en hel del rövare. Det var en hel del pulver för oss alla de åren.
Då var det många som snurrade omkring och ställde till kaos. Många är idag döda eller sitter. Olsson, FlintPatrik, Fredrik H, Bobban, och många fler är döda, och Inge B. sitter på 8 år för motorsågsmassakern i Vännäs.
Citera
2009-10-16, 18:02
Medlem
Arch_Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bläckfisken
Johansen, ja... Nu pratar du mitten nittiotal å några år framåt. Ume med omnejd hyser en hel del rövare. Det var en hel del pulver för oss alla de åren.
Då var det många som snurrade omkring och ställde till kaos. Många är idag döda eller sitter. Olsson, FlintPatrik, Fredrik H, Bobban, och många fler är döda, och Inge B. sitter på 8 år för motorsågsmassakern i Vännäs.

Inge var en speciell prick. Var väl ganska lugn men gick väl fort utför? Hann inte vara ute så länge efter ett simpelt knarkbrott tills det där skedde?
Citera
2009-10-16, 19:12
Medlem
Bläckfiskens avatar
Ja, Inge var alltid allt för lugn. Klagade alltid på mig, tyckte aldrig våld var lösningen... Se vad som händer när man sväljer skit för många år. Då rinner det över rejält när man minst anar det senare... Inge är en bra kille, och jo, ArchAngel, han hade varit ute några DAGAR efter en två års volta för pulver och sprittillverkning. Han åkte direkt till Vännäs från mig. Visste att nåt skulle bli knas
Citera
2009-10-16, 19:27
Medlem
Arch_Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bläckfisken
Ja, Inge var alltid allt för lugn. Klagade alltid på mig, tyckte aldrig våld var lösningen... Se vad som händer när man sväljer skit för många år. Då rinner det över rejält när man minst anar det senare... Inge är en bra kille, och jo, ArchAngel, han hade varit ute några DAGAR efter en två års volta för pulver och sprittillverkning. Han åkte direkt till Vännäs från mig. Visste att nåt skulle bli knas

jo har träffade han när han satt på ersboda. skittrevlig & blev chockad när jag fick höra det var han. Jag besökte han pga Alf.
Citera
2009-10-16, 21:53
Medlem
Jag hade koll till 2001 och tills dess så sket boch pissade Johan & Johansen på alla. Så var det!
Stefan Åhlen hade gett dom spö bägge två samtidigt i längden men även Ted & Walter var några att räkna med. Punkt!!!

Stefan Åhlen käkar blixtar och skiter åska än idag om det krävs fastän han har gett avbön. PUNKT !!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in