har ni inte med att göra...
Det viktigaste, även listat i tidsordning
1. Hämta vinst,samtala obligatorisk rådgivare på Svenska spel.
2. Förmögenhetsrådgivare på lokala bankkontoret.
3. Ordna testamente direkt, så att pengarna faller till familjemedlemmar enligt ett system med start om 10 år så att man inte blir lönnmördad det första som händer
4. Beställa sådant där man suktar efter, som det dessutom är leveranstider på
Mercedes Benz S63 AMG long 4matic
Volvo XC90 T8 hybrid
Tesla P90D
5. Ordna American express platinum inkl concierge service, samt en rad andra förmånliga medlemskap.
6. Göra en fyra veckors semester för "betänketid" helt ensam. Ej nödvändigtvis informerat någon anhörig än om situationen
7. Köpa mer skit/leksaker som man inte prioriterar normalt
drönare i 100 000 kronors klassen
nightvision goggles
50 000 lumens LED-ficklampan för att skoja med folk
8. Diverse hyss, överraskningar mot familjemedlemmar som undrar varför jag strör pengar runt mig plötsligt.
9. Skänka pengar till SD
10. Ännu mer pengar till diverse barn/kvinnoorginasationer.
11. Tid är lyx nummer ett, därför måste man ha dels egna flygfarkoster som helikopter. samt tillgång till samtliga flygklubbar och kontaktnät för problemfri vardag och snabba transporter.
Mina egna mycket icke-konventionella tankar på sikt för dom här summorna:
12. Starta eget säkerhetsföretag med egen underrättelseverksamhet, hårdhudade väktare som inte bangar för lite övervåld. Indirekt via bulvan ordna så att företaget man kontrollerar dessutom blir mitt egna lilla privata vaktbolag.
Klädsamt att ha ett par gorillor i närheten dessutom i en tactical-personbil/SUV för lite hårda tag om så krävs.
13. Engagera någon privatklinik, så att jag själv samt familjemedlemmar har tillgång till eget hälsoteam 24/7
Dietister, läkare, PT , spa och frekventa besök med friskvård. Renoverad käft á Ronaldo med bländvita tänder. Operera ögonen för perfekt brytning
14. Rita eget drömhus med infinity-pool, 360 takterass, bunkerkällare med egen studio, drive in garage. Placeras i Marbella eller liknande ställe.
15. Spara tills slutvården (då om många år förhoppningsvis) pengarna kan köpa en ärlig chans att frysas ned vid dödsögonblicket i sk kryosleep. Är man en 87 årig gubbe som ska somna in är insatsen inte så stor eller onödig alls, mot att få chansen att frysas ner och hoppas man åtminstone i framtiden kanske kan väckas till liv som en observant (och förmodligen mycket begränsad individ utan rösträtt etc) om några hundra år bara för att få se utvecklingen! Are we alone?