2015-01-24, 17:46
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKaLPeLL
.... så skulle dugöra vad?

Just nu ligger den på 168 miljoner.
Ska man köpa ett slott? Dyra bilar? Eller vad skulle man shoppa loss på?

Jag skulle investera i företag, bra ideer (typ sharktank) där andra får jobb utveckling och allla går plus. Skänka månatligt till välgörenhet oxå.

Förutom det skulle man nog shoppa loss på det mesta skojsigt i livet.
Citera
2015-01-24, 20:13
Medlem
FetRiggs avatar
fuck svenskaspel.
drömvinsten vinner man aldrig.
600 kr satsade jag vann 20 kr.
Citera
2015-01-24, 20:20
Medlem
AnnaKindbergBatras avatar
Hade tatuerat in Thug Life över bröstkorgen
Citera
2015-07-10, 13:29
Medlem
Under onsdagskvällen hittades den försvunne Drömvinsten-vinnaren.

Citat:
Han har vunnit närmare 160 miljoner kronor - men kommer inte att sluta på sitt jobb.

- Nej, det är inte aktuellt. Arbete är en stor del av livet inte minst socialt, säger lottovinnaren.

http://www.expressen.se/sport/spel-o...rtsatta-jobba/
Citera
2015-07-11, 17:25
Medlem
Jag skulle inte göra något överdrivet. Jag skulle bosätta mig var jag vill med lägenhet eller hus. Hjälpa dom få jag vill hjälpa i livet, alltså mina allra närmaste. Utöver det skulle jag leva ganska vanligt, unna mig lite roliga saker. Bara att alla miljoner finns och är en enorm trygghet för en är fantastiskt.

Om jag skulle jobba något beror på, kanske på max 50%, annars kan man ju ha en inkomst från annat håll som studier och annat under ett antal år vid sidan av om man vill ha något att göra om man nu är en sådan person som måste ha det. Jag hade antagligen varit snål med pengarna som jag inte ska använda och gärna haft någon inkomst så jag inte behöver ta mycket alls från alla miljoner

Men jag hade inte varit snål mot min familj, min flickvän och liknande. Dom hade fått del av det så dom blivit mer än nöjda.
Senast redigerad av 1126 2015-07-11 kl. 17:28.
Citera
2015-07-11, 21:30
Medlem
FetRiggs avatar
Fick 6 rätt jag idag
Citera
2015-07-12, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetRigg
Fick 6 rätt jag idag

Stackare... Jag har fått det två ggr. En gång dagen innan OS-finalen mellan Sverige - Finland och sen en gång till ngt år senare. Fullständigt vidrigt att vara så nära (känns det som) och få 3500 kr ca som "tröst". Nä, jag hade hellre sluppit.

Hur mkt fick du?
Citera
2015-07-12, 22:51
Medlem
FetRiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korksork
Stackare... Jag har fått det två ggr. En gång dagen innan OS-finalen mellan Sverige - Finland och sen en gång till ngt år senare. Fullständigt vidrigt att vara så nära (känns det som) och få 3500 kr ca som "tröst". Nä, jag hade hellre sluppit.

Hur mkt fick du?

3300 spänn cirka. 7 rätt hade varit nimt. Men klagar inte på 3300 spänn just nu..
Citera
2015-07-17, 00:48
Medlem
Jag har alltid haft drömmen att få en egen staty på i min hemstad så jag hade nog försökt pusha för det! Sedan ett glassigt hus, glassig bil och sedan investera pengarna, antagligen lagt det i fonder.
Citera
2015-07-19, 02:55
Medlem
Rest jorden runt. Investerat i värdepapper och starta ett företag som jag brinner för.
Dela med mig till nära och kära och till välgörenhet.
Sist men inte minst säga upp mig!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2015-07-20, 16:53
Medlem
Horor, fest, koks, bilar

och investeringar kanske till och med starta eget
Citera
2016-03-19, 00:01
Bannlyst
Bump

Ska nämligen förlänga mina rader imorgon
112 miljoner kronor just nu

Vad skulle du göra?

Vad ni inte borde göra:

Köpa en paradisö
Köpa ett privatjet
Köpa 98 fotars lyxyacht

för det räcker pengarna knappt till. Dessutom skulle driftkostnaderna, bränsle samt kaptener ta allting som blir över.

Vad jag skulle göra:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in