2009-10-13, 22:46
Medlem
drinkdoktorns avatar
Tjena, jag har ett problem varje gången jag försöker se en film på youtube så får jag upp texten "Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player. "
Jag har kollat flera gånger om javascript är avslaget och det är det inte sam uppdaterar Flash ett fler tal gånger funkar ändå inte..
Någon som vet vad detta kan beror på?
/Tack på förhand
Citera
2009-10-14, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinkdoktorn
Tjena, jag har ett problem varje gången jag försöker se en film på youtube så får jag upp texten "Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player. "
Jag har kollat flera gånger om javascript är avslaget och det är det inte sam uppdaterar Flash ett fler tal gånger funkar ändå inte..
Någon som vet vad detta kan beror på?
/Tack på förhand

Är det Firefox du kör kan det vara ett tillägg som är orsaken, tex Noscript mfl, då får du konfigurera. Är det Internet Explorer kan det vara en Toolbar (tex Google/Yahoo mfl) kolla i Lägg till/Ta bort, och avinstallera allt som kan anses vara en Toolbar. Kan även vara en inställning i ett Säkerhetspaket.

Nu har du lite att testa, have fun
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in