Citat:
Ursprungligen postat av KUKMartin
Måste fan skriva av mig.. jag blir galen snart.
Jag är ihop med en tjej sen lite mindre än 2år tillbaka. älskar henne väldigt mycket och vi har det bra tillsammans. Nu är det så här att hon bor i en liten hyresrätt och jag bor själv i en stor bostadsrätt. Hon trivs inte alls i sin lägenhet och vill flytta, Vi har pratat om att hon skulle vilja flytta in hos mig förut men jag har sagt att vafan det är ingen brådska med sånt osv osv. Nu är hon på mig igen. Jag tycker varenda en av mina kompisar gör misstaget och flyttar ihop för tidigt, det blir strul och dom får det as jobbigt när dom gör slut och måste dela på sig. Nu tror jag inte att jag och min flickvän skulle göra slut om vi flyttade ihop men ändå, varför denna jävla brådska?
VARFÖR vill tjejer ALLTID flytta ihop!? Vi har det skitbra som det är och är med varann i princip varje dag, men jag tycker fortfarande att det är skönt med mitt eget. Varför förstöra nåt som funkar? Kan nån snälla komma med tips på hur jag ska göra!
Ska jag vika mig och be henne flytta in här fast jag känner att jag inte är redo?
Ska jag stå på mig och säga som jag känner (igen) och be henne köpa/hyra en annan lägenhet som hon trivs bättre i? hjälp
Så hon kan bossa över dig och säga till vad du ska eller inte ska göra osv. Dessutom kan hon ju då börja inreda er lägenhet i er(fast egentligen hennes) stil.
Nädå, det behöver nog inte alltid vara så farligt som jag beskriver det ovan. Men jag tycker verkligen inte du ska gå med på att flytta ihop enbart för att hon vill det. Att flytta ihop är ett stort steg enligt mig. Så känns det inte rätt för er båda är det väl bara fortsätta som det är nu till ni båda känner er redo.
Jag personligen hade nog haft svårt att flytta ihop med någon. Då jag kan behöva vara för mig själv en hel del. Men detta kan man nog få tillgodosett ändå, beroende på vad för typ av tjej man lyckats hitta .