2009-10-13, 14:27
Medlem
Tjena har ett litet problem med min dator då jag skulle formatera om hårdisken. Det var när Den började installera vista igen som datorn hängde sig och jag var tvungen att starta om den. Nu när jag startar datorn står det ett felmeddelande:

Installera Windows:

Det gick inte att slutföra installationen. Om du vill installera windows så kör installationsprogramet igen.

Problemet är att jag inte har nån installations cd kvar då jag köpte datorn från Komplett -06.
Jag körde deras Reparationsprogram när jag formaterade som heter "PC Angel" eller nåt liknande.
Jag har testat att köra felsäkert läge och allt men det kommer till samma felmeddelande.

Jag har verkligen ingen aning vad jag ska göra! Tack på förhand!
Citera
2009-10-13, 14:29
Medlem
cannaBes avatar
You need a disc, tanka en vista-skiva på valfri tracker eller be en kompis bränna en åt dig.
Citera
2009-10-13, 14:31
Medlem
okej, är det bara att mata in skiten så installerar jag eller måste jag in o radera nå gammal skit som kan ha hunnits installera innan jag startade om?
Citera
2009-10-13, 14:53
Medlem
cannaBes avatar
Bara mata in och köra på
Citera
2009-10-13, 15:13
Medlem
okej härligt, har bara ytterligare fråga, det följer inte med nån skiva tog ja precis reda på när man köper från komplett utan det ligger inlagt på D://Recovery. Finns det nån chans att man kan boota från den eller nåt? så att man inte behöver nån skiva altså och isåfall hur?
Citera
2009-10-13, 16:47
Medlem
Kör windows 7 ist....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här