Hej
Jag har varit uppe hela natten lång. Har sömnproblem. Fakta har slut på lergigan. Slutsats ska jag ta theralen som jag har hemma och hur många rosa piller då för och kunna somna.
Hej
Jag har varit uppe hela natten lång. Har sömnproblem. Fakta har slut på lergigan. Slutsats ska jag ta theralen som jag har hemma och hur många rosa piller då för och kunna somna.
Ehh, hur många mg lergigan brukar du äta?
10-15mg blir nog bra
Senast redigerad av EnTrevligPolis 2009-10-13 kl. 08:02.
Om man har Lergigan är det väll på sätt och vis inte så långt bort från Postafen som fortfarande är receptfritt? Många har använt dem både vid illamående och för sömnen. Tänkte om du ville undvika Theralen. Men fungerar Theralen är ju allt som det ska. Naktdelen med Postafen och alla liknande prep. är väl verkningstiden, baksmällan och gråheten.
Lycka till
Har tagit 2 rosa theralen piller för nån timme sen funka inte. Jag måste ner till apoteket och hämta ut lergigan och då somnar jag säkert kl 11 el så skippar jag och sova nu och gör de i natt i stället.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!