2009-10-12, 21:42
Medlem
plockades inte upp på gatan.. hittades i en ej allmän del av en allmän lokal, bakom ett värdeskåp
Citera
2009-10-12, 21:54
Bannlyst
djurfoder, heroin, INTE hasch, nå typ packat rådjursskit.
Citera
2009-10-12, 22:00
Medlem
chiricos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamjoe
plockades inte upp på gatan.. hittades i en ej allmän del av en allmän lokal, bakom ett värdeskåp
då är det ju lite spännande. rök lite och kolla vad som händer?
Citera
2009-10-12, 22:07
Medlem
eftersom jag aldrig skulle använda mig av heroin, vet jag inte heller hur man går tillväga. dock har man ju sett det film osv i mitt liv

Eldar man det torrt, eller blandar man det med vatten när man kokar upp det?. jag blandade lite med vatten och eldade under en sked. Det löstes upp och blev en sörja likt kaffe ungefär... black tar?
Citera
2009-10-12, 23:15
Bannlyst
Citat:
eftersom jag aldrig skulle använda mig av heroin, vet jag inte heller hur man går tillväga. dock har man ju sett det film osv i mitt liv

Eldar man det torrt, eller blandar man det med vatten när man kokar upp det?. jag blandade lite med vatten och eldade under en sked. Det löstes upp och blev en sörja likt kaffe ungefär... black tar?

MKT möjligt, har aldrig rört äns sett Heroin IRL men enligt de dokumentärer jag sett så är det säkerligen Black TAR Heroin. Väg upp det och sälj det, rök eller ät det inte. Heroin är SKIT.
Citera
2009-10-12, 23:27
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:

Hmm, black tar är i princip utrotningshotat i Sverige.. Aldrig stött på det. Skicka ett litet sample till mig så kan jag med hög noggranhet och stor säkerhet avslöja vad det innehåller.
Citera
2009-10-12, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Hmm, black tar är i princip utrotningshotat i Sverige.. Aldrig stött på det. Skicka ett litet sample till mig så kan jag med hög noggranhet och stor säkerhet avslöja vad det innehåller.

Det vill du så gärna va! näe men gör det, tycker jag, denhär killen kan sin sak, skicka en liten mängd o låt han avgöra, seriöst.
Citera
2009-10-13, 00:02
Medlem
Annars, så är de där extremt lika efedrinpiller, såkallade stackers, som man tar för att banta

kolla med dopingforumet också innan du äter det
Citera
2009-10-13, 00:24
Medlem
min erfarenhet av efedrin är små vita piller?...
Citera
2009-10-13, 00:26
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iolanthe1
Annars, så är de där extremt lika efedrinpiller, såkallade stackers, som man tar för att banta

kolla med dopingforumet också innan du äter det
Ja, de är jävligt lika, stackers..

Edit: ta en och se om du blir smal.

Går du ner i vikt så är det inte stackers för alla stackers är SKIT!
Går du inte ner i vikt så är det stackers för dom är SKIT!
Senast redigerad av SMD FB 2009-10-13 kl. 00:28.
Citera
2009-10-13, 00:36
Medlem
Citat:
min erfarenhet av efedrin är små vita piller?...

Vad jag har förstått så finns det i alla möjliga former. Finns en hostmedicin som har det inblandat till exempel
Citera
2009-10-13, 00:50
Bannlyst
INTE likt stackers, dom är svarta och hårda. Min erfarenhet utav Stackers sedan många år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in