Citat:
Ursprungligen postat av spottkobran
Då hade det inte varit ett diskussitionsforum där man kan skriva text, utan det skulle bara vara möjligt att posta smajlis, kommunister kan ju inte argumentera.
Fast iofs finns ju jag kvar ändå, då kunde vi ju iaf skicka smajlisar till varandra
EDIT: Det gick förbi en polis här nyss.. Vad tycker ni på fb? Ska jag låta honom göra sitt jobb, att patrullera och förebygga brott och hjälpa folk eller ska jag kasta en sten på honom? Skjuta honom med Soft airgun? Hjälp Flashback