• 6
  • 7
2009-10-12, 11:36
Medlem
lånar din tråd lite om det går,
Men när jag har blandat zopiklon/imovane eller stilnoct/zolpidem med cannabis så har cannabis ruset aldrig slagit på.. har alltid fått för mig att det vore gå och ge ett skönt rus, så jag la ca 3g grönt av riktigt bra kvalite i en vettenpipa, men still, inge cb rus alls.. slår den där kombinationen bort något eller?
samma sak med benzo, främst nitrazepam(enda benz jag försökt blanda med cb) så känner jag inget.. är det nått fel på mig som inte får en effekt, då jag hört folk som älskar den blandningen.. eller ljuger dom?
Citera
2009-10-12, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yako
lånar din tråd lite om det går,
Men när jag har blandat zopiklon/imovane eller stilnoct/zolpidem med cannabis så har cannabis ruset aldrig slagit på.. har alltid fått för mig att det vore gå och ge ett skönt rus, så jag la ca 3g grönt av riktigt bra kvalite i en vettenpipa, men still, inge cb rus alls.. slår den där kombinationen bort något eller?
samma sak med benzo, främst nitrazepam(enda benz jag försökt blanda med cb) så känner jag inget.. är det nått fel på mig som inte får en effekt, då jag hört folk som älskar den blandningen.. eller ljuger dom?

Krossar du tabletterna? Maler/mixar du ner gräset? Blandar du ihop det? Helst med tobak då tabletter inte mixar/bränner sig så bra självmant utan tobak.
Citera
2009-10-12, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheryll
Krossar du tabletterna? Maler/mixar du ner gräset? Blandar du ihop det? Helst med tobak då tabletter inte mixar/bränner sig så bra självmant utan tobak.

asså när jag har gjort det så har jag ätit pillren som man ska.. men vadå blire bättre? asså kommer inte imovane smaka fett nästy?

och när jag käkar då menar jag 5-7 st..

rökte bra grönt på sonata eller va det heter en gång och slog fett nice min morsa körde samma blandning som mig och hon gick mellan en värld där hon va normal, sen några minuter senare så sätter hon sig ner och kollar katterna och klappar, sen kommer nån ny grej då blev hon livrädd vet inte va som hände hehe delade på en feta1.0a typ och det va hennes första gång kanske va lite dumt hehe
Citera
2009-10-12, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Celestia
För det första så har jag haft en psykos en gång, och när jag hade den hallucinerade jag inte en enda gång. Du vet, psykoser är övergående och kan botas. Det var längesen jag hade den psykosen. Så snacka inte skit. Och dessutom knarkar jag inte, det jag tar har jag på recept.

*no commment*
Citera
2009-10-12, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yako
asså när jag har gjort det så har jag ätit pillren som man ska.. men vadå blire bättre? asså kommer inte imovane smaka fett nästy?

och när jag käkar då menar jag 5-7 st..

rökte bra grönt på sonata eller va det heter en gång och slog fett nice min morsa körde samma blandning som mig och hon gick mellan en värld där hon va normal, sen några minuter senare så sätter hon sig ner och kollar katterna och klappar, sen kommer nån ny grej då blev hon livrädd vet inte va som hände hehe delade på en feta1.0a typ och det va hennes första gång kanske va lite dumt hehe

Haha jahaa det var imovane du menade. Dom hade jag fan inte vågat pröva röka pga den vidriga smaken. Men går gör det nog, och blandat med tobak o gräs så maskeras nog den vidriga smaken någorlunda ialf. prova lite granna och se efter bara?
Citera
2009-10-12, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cheryll
Var rädd om ditt psyke, du kan behöva uppleva någon vecka på psyket ska du få se på fan vad som kan hända i din stackars komplicerade hjärna. Punda igen och du kanske får en psykos du ALDRIG vaknar upp ur. Idiot är vad du är, ser man på alla dina andra inlägg också. Lägg in dig på Psyk nu o red ut dehär, du kommer få mediciner där också ska du se, ialf stesolid, theralen o nån Antipsykotiska..

bumpar dehär till dig Celestia.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in