2009-10-11, 12:12
Medlem
För över tre månader sen beställde jag slimex av onlineapoteket.nu och fortfarande inte fått något paket. Dom påstår att paketet har levererats och att det hade skickat mitt paket samma dag.

Jag blir så ledsen, varför gör dom på detta viss!? Jag betalade nästa 1000 kr dessutom och dom pengarna vill dom inte betala tillbaka, då dom påstår att jag har fått mitt paket men det har jag INTE!!!

Finns det flera som har råkat ut för detta? Ska vi göra en polisanmälan?

Handla ej av dom snälla ni kommer bara att bli lurade!!

Citera
2009-10-11, 12:14
Bannlyst
Om det gäller 3 månader så är mitt tips att du ska polisanmäla direkt.
Citera
2009-10-11, 12:14
Medlem
zokes avatar
Handla inte på internet,
Citera
2009-10-11, 12:17
Medlem
jag tror du är ensam, vad köpte du för nåt?
Citera
2009-10-11, 12:17
Medlem
speedycarlitos avatar
nu vet ja inte, men hur funkar det och polisanmäla ett företag som säljer olagliga substanser på nätet? när du själv är en kund?

mvh
Citera
2009-10-11, 12:23
Medlem
zokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedycarlito
nu vet ja inte, men hur funkar det och polisanmäla ett företag som säljer olagliga substanser på nätet? när du själv är en kund?

mvh
Citera
2009-10-11, 14:10
Medlem
Nä du ska inte göra en polisanmälan. Du ska anmäla saknat paket på posten.
Citera
2009-10-11, 18:58
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackyrabbit
För över tre månader sen beställde jag slimex av onlineapoteket.nu och fortfarande inte fått något paket. Dom påstår att paketet har levererats och att det hade skickat mitt paket samma dag.

Jag blir så ledsen, varför gör dom på detta viss!? Jag betalade nästa 1000 kr dessutom och dom pengarna vill dom inte betala tillbaka, då dom påstår att jag har fått mitt paket men det har jag INTE!!!

Då ska du begära leverans info(tracking nummer) och bevisa att du skrivit på.
Kan dom inte göra detta så faller ju hela deras påstående.

Har du gjort detta?
Idag kan man följa de flesta paket via nätet, men krävs så kan man även ta fram underskrifter.
Så gör detta och återkom sen.
Citera
2010-07-20, 18:24
Medlem
Fargoths avatar
Onlineapoteket nere?

Lade en beställning för några veckor sedan som inte gick igenom av någon anledning. Fick ett mail efter någon dag där de sade att jag skulle logga in och uppdatera varukorgen men sidan var då down for maintenance. Nu när jag försöker komma in så står det "This Account Has Been Suspended" ! Vad i helvete är det frågan om? Jag kollade med banken och jag pengarna till beställningen har redan skickats så det är inget jag bara kan skita i sådär.

Har beställt därifrån tidigare utan problem.
Citera
2010-08-05, 19:37
Medlem
jtms avatar
Har beställt på OA tidigare utan problem, läste denna tråd men jag tänkte att jag skulle chansa.
Beställde den tredje, på kvällen, och fick mina kapslar idag.
Jag beställde Reductil (Obestat 10mg).
Över förväntan!
Citera
2013-09-02, 16:49
Medlem
Träffade snubben personligen, fick en dos att prova innan jag köpte. Funka bra...
Citera
2013-09-19, 21:05
Medlem
ParadiseRoads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackyrabbit

Surprise?!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in