2009-10-11, 06:23
Medlem
Akilles-själs avatar
Hej på er där ute! Jag har en liten fråga till er alla. Vilket kvinno folk i världen tycker ni är
1. det kåtaste
2. mest lössläppta
tack för eran åsikt!
Citera
2009-10-11, 07:27
Medlem
Planerar du att resa någonstans?

Thailändska kvinnor är de mest lössläppta och italienska de kåtaste, vad jag har hört. Själv har jag ingen erfarenhet av dessa så kan tyvärr inte bekräfta något.
Senast redigerad av dw89 2009-10-11 kl. 07:28. Anledning: Stavfel
Citera
2009-10-11, 09:45
Medlem
Disortions avatar
Svenska tjejer är de mest lössläppta. De kåtaste vet jag inte, holländskor kanske?
Citera
2010-02-10, 20:55
Medlem
Akilles-själs avatar
Kom igen nu här allt skönt folk på fb. Låt nu tankarna bara strömma ja låt det bara flöda fram åsikter hära nu i denna helt självklart ack så livsviktiga frågeställning? Tack på förhand till alla fb krigare!
Citera
2010-02-10, 20:58
Medlem
Artygs avatar
Kåtast är muslimer då de inte "får" knulla innan de gifter sig, vilket även gäller andra religioner men muslimer brukar vara mer stränga kring punkten.
Nackdelen är att du måste gifta dig med en, men de ska tydligen vara bajskåta.
Citera
2010-02-10, 21:08
Medlem
HerrMoros avatar
Kåtast är mina ex, du kan få deras nummer om du ber snällt. :P Garanterat sjukdomsfria fram till 2007 resp Q1 2009.
Citera
2010-02-10, 21:47
Medlem
miscans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
Hej på er där ute! Jag har en liten fråga till er alla. Vilket kvinno folk i världen tycker ni är
1. det kåtaste
2. mest lössläppta
tack för eran åsikt!
1 BRASILIEN!!
2. vet ej- svenskar:P?
Citera
2010-02-10, 22:02
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Kåtast är muslimer då de inte "får" knulla innan de gifter sig, vilket även gäller andra religioner men muslimer brukar vara mer stränga kring punkten.
Nackdelen är att du måste gifta dig med en, men de ska tydligen vara bajskåta.

Kan bekräfta detta. Min förra flickvän var muslim och kåt som fan.

Dock verkar TS mer intresserad av nationalitet än religion. Hon var iranska.
Citera
2010-02-10, 22:09
Medlem
Jag är övertygad om att det är thailand, för jag ska dit!!!!! så nu hoppas jag inte att nån säger annat hahaha
Citera
2010-02-10, 22:19
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders L
Jag är övertygad om att det är thailand, för jag ska dit!!!!! så nu hoppas jag inte att nån säger annat hahaha

Varför skulle det vara Thailand? Om vi bortser från horor som ju får betalt för att ligga med dig.
Citera
2010-02-10, 22:20
Bannlyst
1: Eskimåer.
2:Irländskor.
Citera
2010-02-10, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Varför skulle det vara Thailand? Om vi bortser från horor som ju får betalt för att ligga med dig.
Som jag har förstått det är dom väldigt "tillmötesgående" eftersom många av dom har det ganska fattigt, och söker ett "bättre liv"
Många tar ju med sig dom hem till sverige.
Det är min farbror som jag har pratat mest med och han har inte gått till några horor.(säger han i alla fall haha)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in