2009-10-09, 20:22
Medlem
AquaRegias avatar
Pratar alltså om ikonerna framför rubriken. När man kollar på trådar där så kan man inte se om det gjorts något nytt inlägg i en tråd man själv har svarat i, som man kan annars. Vad beror det på?

Om jag svarar i en tråd bland nya ämnen och inte kollar i vilket forum den ligger i så kan det bli svårt att hitta den tråden igen om inte jag citeras i den tråden.
Citera
2009-10-09, 20:24
Medlem
fags avatar
Citat:
Om jag svarar i en tråd bland nya ämnen och inte kollar i vilket forum den ligger i så kan det bli svårt att hitta den tråden igen om inte jag citeras i den tråden.
Därav prenumerationsalternativen som du hittar under "ämnesverktyg" eller kan ställa in i din kontrollpanel.
Citera
2009-10-09, 20:32
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fag
Därav prenumerationsalternativen som du hittar under "ämnesverktyg" eller kan ställa in i din kontrollpanel.

Intressant... Satte automatisk prenumeration på alla ämnen jag svarar i. Men vad är "bevakning"?
Citera
2009-10-09, 21:57
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaRegia
Intressant... Satte automatisk prenumeration på alla ämnen jag svarar i. Men vad är "bevakning"?
"Meddelanden & ämnesbevakning" heter ju rubriken där du ställde in att prenumerera på ämnen som du skapar eller skriver inlägg i. Detta blir ju en slags bevakning?
Citera
2009-10-09, 21:59
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
"Meddelanden & ämnesbevakning" heter ju rubriken där du ställde in att prenumerera på ämnen som du skapar eller skriver inlägg i. Detta blir ju en slags bevakning?

Jo, men det står Bevakning - Ingen på alla mina prenumerationer.
Citera
2009-10-09, 22:10
Medlem
FISKISCHs avatar
Ännu smidigare är att när du ska gå tillbaka till dit inlägg så trycker går du Snabblänkar>Min profil>Hitta alla inlägg av användare.
Citera
2009-10-09, 22:11
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FISKISCH
Ännu smidigare är att när du ska gå tillbaka till dit inlägg så trycker går du Snabblänkar>Min profil>Hitta alla inlägg av användare.

Men det vill jag ju bara göra om något nytt skrivits i tråden.
Citera
2009-10-09, 22:17
Medlem
FISKISCHs avatar
Citat:
Men det vill jag ju bara göra om något nytt skrivits i tråden.

Okej, du har en poäng där. För väck för att förstå så långt själv
Citera
2009-10-09, 22:38
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Jo, men det står Bevakning - Ingen på alla mina prenumerationer.
= Du meddelas inte per e-post om nya svar i prenumererade trådar.

Kontrollpanel —> Redigera alternativ —> Meddelanden & ämnesbevakning —> Standardalternativ för ämnesprenumeration
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in