2009-10-09, 17:26
Medlem
_abous avatar
Om jag rapporterar ett inlägg så antar jag att det ploppar upp i Outlaw, men syns det där att det är just jag som har rapporterat?
Man vill ju inte bli känd som någon modsinformatör
Citera
2009-10-09, 17:31
Medlem
charkovs avatar
Ja, men det är bara moderaterna som förmodligtvis kan se vem som
har rapporterat ett inlägg. Ingen användare kan se det i af.
Citera
2009-10-09, 17:36
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Ja, men det är bara moderaterna som förmodligtvis kan se vem som
har rapporterat ett inlägg. Ingen användare kan se det i af.
Det förstår jag, men jag undrar om modsen kan se det, eller om det bara blir en notifiering på något sätt.
Jag vill ju inte ha massa mods som pressar mig på info liksom
Citera
2009-10-09, 17:44
Medlem
El Zorros avatar
Ja vi ser vem som skickar RP:s. Vi kan se i din profil hur många RP:s du har skickat samt fått mot dig och få upp listor över dessa o.s.v.
Citera
2009-10-09, 17:44
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Det förstår jag, men jag undrar om modsen kan se det, eller om det bara blir en notifiering på något sätt.
Jag vill ju inte ha massa mods som pressar mig på info liksom

Haha, så mycket tid/ork har vi inte att vi skulle sitta som hökar och undra om ni har något nytt att rapportera.
Citera
2009-10-09, 18:24
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Ja vi ser vem som skickar RP:s. Vi kan se i din profil hur många RP:s du har skickat samt fått mot dig och få upp listor över dessa o.s.v.
Okej, så ni måste alltså gå in på min profil för att se det? Det är alltså inte så att det ligger 14 rapporteringar från mig i Outlaw och alla mods bara "Men geez, jobbar du här eller?"
Citera
2009-10-09, 18:26
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Okej, så ni måste alltså gå in på min profil för att se det? Det är alltså inte så att det ligger 14 rapporteringar från mig i Outlaw och alla mods bara "Men geez, jobbar du här eller?"

Japp, rp's hamnar inte i Outlaw utan i en separat lista eller så kan man se dem via användarens profil.
Citera
2009-10-09, 18:28
Medlem
MisterToms avatar
Citat:

Dessutom ser bara moderatorerna i den avdelningen (som inlägget du rapporterar ligger) "automatiskt". Och vi blir bara väldigt glada av att få RP's! Det brukar hjälpa väldigt mycket.
Citera
2009-10-09, 18:30
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Japp, rp's hamnar inte i Outlaw utan i en separat lista eller så kan man se dem via användarens profil.
En sista fråga angående den här listan, där står det alltså exempelvis:

R.R rapporterar tråden "Syns det vem som har rapporterat inlägg?" med anledningen "Den suger"

eller?
Citera
2009-10-09, 18:34
Medlem
Citat:
En sista fråga angående den här listan, där står det alltså exempelvis:

R.R rapporterar tråden "Syns det vem som har rapporterat inlägg?" med anledningen "Den suger"

eller?
Varför är detta så viktigt för dig?
Citera
2009-10-09, 18:35
Medlem
Varför kan man själv itne se antal rp's man gjort och fått emot sig? skulle vara kul att veta hur många man fått emot sig och avvilka anledningar och vilken post. så att man kan bättra på sig.
Citera
2009-10-09, 18:36
Medlem
Avslöja nu vem som RP:at flest inlägg genom tiderna!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in