Citat:
Ursprungligen postat av Einar-Fredrik
Om det är som säger så undrar jag om de som inte är araber verkligen kan bli muslimer eftersom de ju inte kan bli som pedofilprofeten enär asiater t.ex. ofta har väldigt dålig skäggväxt och inte alls liknar araber???
Edit: och därmed så borde man ju kunna påstå att den stereotypa bilden av muslimer är den rätta sanna bilden av muslimer.
Just det OM det är så. Sen kanske det inte här helt fel att också kunna tänka lite själv och fundera runt de inlägg som skrivs? Har de relevans? Är de sanningsenliga? Vilken typ av inlägg skriver vederbörande i annat fall? Ser man att grundtesen är ett hat mot Islam och smutskastning som inte alltid har en sanningshalt, så gör man ju ett val att sen bygga sin 'argumentation' på det. Visar ju att man inte är speciellt seriös vad jag kan utläsa.
Sitt inlägg var inte speciellt intressant så vet inte varför du vände dig till mig? Du borde ha vänt dig till soligaflickan (som haft otaliga nick på Flashback tidigare) så att ni kan slå era 'kloka' huvuden ihop kanske och komma på en lösning?