2009-10-09, 14:07
Medlem
TechoNisses avatar
är de farligt att inta 4 kapslar Trip-E? har precis gjort de och mår skit dåligt=O
Citera
2009-10-09, 14:26
Bannlyst
Låter starkt påfrestande. Tror inte det är någon fara.
Varför i helvete poppade du 4 styckna? Låter ju hälsovådligt, vilken idiot som helst förstår ju det. Hur längesedan var det du knaprade i dig dom?
Citera
2009-10-09, 14:50
Medlem
korqs avatar
Det ska inte vara några problem, jag intog två st direkt, sedan 2 st till efter någon timme för att jag inte kände någon effekt.
Blev lite halvmysig och spydde rakt ut på mitt fönster, gardiner och ut för balkongen senare..
Citera
2009-10-09, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korq
Det ska inte vara några problem, jag intog två st direkt, sedan 2 st till efter någon timme för att jag inte kände någon effekt.
Blev lite halvmysig och spydde rakt ut på mitt fönster, gardiner och ut för balkongen senare..
Hahahaha, va trevligt det låter Varför väljer man att spy PÅ fönstret? ^^

Det står väl på påsarna att man inte bör ta mer än 3st/dygn. Jag nöjde mig iaf med den dosen, och jag mådde inte nå dåligt alls.
Citera
2009-10-09, 14:55
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromOuterSpace

Det står väl på påsarna att man inte bör ta mer än 3st/dygn. Jag nöjde mig iaf med den dosen, och jag mådde inte nå dåligt alls.
Hur mådde du då?
Citera
2009-10-09, 16:31
Medlem
korqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromOuterSpace

Nu var det väl inte så att jag valde att spy på fönstret, utan det kom upp lite under vägen jag sprang mot balkongen (ville inte väcka morsan)
Citera
2009-10-09, 18:41
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av homosapiens
Låter starkt påfrestande. Tror inte det är någon fara.
Varför i helvete poppade du 4 styckna? Låter ju hälsovådligt, vilken idiot som helst förstår ju det. Hur längesedan var det du knaprade i dig dom?
då när jag skrev frågan så var de 1 1/2 timme sedan jag hade knapprat i mig dom men nu mår jag prima var lite seg förut och hade små kramper i kroppen men jag överlevde xD
Citera
2009-10-09, 18:41
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
hur mådde du efter du hade spytt??
Citera
2009-10-09, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Hur mådde du då?
Som jag skrev så mådde jag hur bra som helst. Hade inte ätit på 20 timmar heller så jag trodde faktiskt att jag skulle bli illamående.
Citera
2009-10-09, 22:48
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Nu var det väl inte så att jag valde att spy på fönstret, utan det kom upp lite under vägen jag sprang mot balkongen (ville inte väcka morsan)
Så du sitter i din morsas hus/lägenhet och knaprar tabletter du inte är bekant med sedan tidigare, och dessutom i större doser än vad som är lämpligt?

Smart drag.
Citera
2009-10-09, 22:51
Medlem
bluetech123s avatar
Det händer inget på 2 så jag anser att 4 bör vara en lämplig dos. Dock så är LSA (eller fröna som det finns i) allmänt känt för att orsaka obehag samt magsmärtor.
Citera
2009-10-12, 09:18
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Det händer inget på 2 så jag anser att 4 bör vara en lämplig dos. Dock så är LSA (eller fröna som det finns i) allmänt känt för att orsaka obehag samt magsmärtor.
jo tack märkte att man fick magsmärtor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in