Citat:
Ursprungligen postat av
priice
Känner mig så fruktansvärt ensam i detta. Mina 16000 skulle blivit 49000 om bägge lagen gjorde mål från första början. Allt annat gick in. Det blev mål efter 1 minut. 90 minuter hade de på sig. Allt detta resulterade i ett komplett förfall. Har noll kronor kvar och var skyldig mina föräldrar 10000. Återigen har jag fått många i min närhet att må dåligt. Här sitter jag och bara gråter. Det är inte synd om mig, jag vet, men jag är så ofantligt jävla ledsen...
Man tror man hittat ett relativt säkert system sen kommer den där magsparken du skriver om.
När jag var fast i onlinebetting för längesen brukade jag sätta 10 tusen på matcher som stod 0-0 vid halvlek, att det skulle bli mer än 0,5 mål i matchen. Brukade ligga på 1.4 i odds och min känsla var att någon alltid gjorde mål - enkla 4000kr att tjäna. Vet inte hur många gånger jag vann dessa 4 tusen, säkert en majoritet av alla gånger.
Sen kommer den där matchen där ingen gör något mål, man tiltar och spelar bort ALLT på skitsaker/skitbets/skumma matcher. Det värsta är när man blir så desperat att man halkar in på roulette, då är man fan illa ute. Fy fan. Tennis var också något jag kunde tilta på, betta högt på vem som vinner nästa serv. Så jävla farligt...
Försök lägg ner spelandet helt och hållet, det gjorde jag. Det håller aldrig i längden om man spelar så destruktivt som du gör, och jag själv gjorde.
Du kommer tacka dig själv i framtiden.