Hej alla! Mår rent utsagt illa och har inte sovit på snart 24 timmar! Jag bestämde mig för att spela igår av någon anledning. Jag sätter in 200 kr. Spelar först roulette dubblering. Då sitter jag med 400 kr. Dubblerar igen. Sitter med 800. byter färg och satsar och så vidare. En gång satsade jag på en siffra och den gick in. Till sist satt jag där med 4300 kr. Nu satsade jag mycket större. Varje gång jag satsade var runt 500 kr. vissa vann jag, men allra flesta förlorade jag. När jag hamnade runt 2000 kr så satsade jag 1000 och förlorade. Sedan 1000 igen och förlorar allt

fyfan vilken jävla äcklig känsla av skam man har.
Det går några timmar. Jag mår åt helveten. Sätter in 400 kr igen. samma visa. kommer upp till 800 kr och förlorar allt efter. Sedan är det regelbundna insättningar tills jag ser att kontot är tomt. Hade tur att jag betalat av det mesta av mina räkningar och dylikt så det var bara runt 2500 kr kvar. Så idag har jag gått 2500 kr back. Jag har inget jobb. Bor hemma. Mår fan dåligt när jag ser min pappa komma hem från jobbet helt trött och så har jag spelar bort pengar.
Inte nog med det här. Jag tar hans bankkort mitt i natten och spelar med den också. runt 350 kr. förlorar ganska snabbt och det är så jävla tomt. betalar honom kontant direkt.
Har aldrig spelat såhär i hela mitt liv.Men att se det stå 4000 kr och att det var riktiga pengar så kändes det så bra. fyfan vad jag mår piss nu. jag vill sjunka genom jorden. Att jag FORTFARANDE efter 10 timmar sitter och tänker på att nästa gång jag sätter in 500 ska jag satsa allt. Förlorar jag så är det bara 500 spänn. vinner jag så gör jag ......... osv osv. Jag har inte ens ett jobb förfan. Jag har också en csn räkning på 1700 kr den här månaden. Har noll på kontot nu. Finns det någon chans att dela upp det??
hur i helvete ska jag stoppa det här?? vill sluta nu. Förstår någon vad jag menar?? Har sån jävla ångest. Allt jag tänker är på nästa gång jag spelar........
snälla, hjälp mig. Jag är 20 nu, vill fan inte fortsätta såhär.