Citat:
Ursprungligen postat av
Isaakuw
Se det som ett ett tecken på att ni inte kan och ska spela om pengar. Har du bränt 180 kakor på ett år tror jag inte det spelar någon roll om du sätter in mer cash - i slutändan kommer du spela bort dem.
Sen, sätt inte in de där 20 000. Känslan att du har lite pengar kommer ge med sig - stå verkligen emot nu! Om du ska sätta in dem är det 100% att du kommer förlora dem. Säg att du vinner upp till 50 000 - du kommer inte ta ut dem.. Förens du börjar förlora och det är för sent igen.
Så båda ni borde sluta spela - även om ni skulle vara bra på det ni gör verkar ni inte kunna ha ett stopp och psyke med er. Gör en själva en tjänst och undvik framtida problem. Ni har läget att sluta med det nu innan det verkligen går för långt med skulder etc!
Se det som en lärdom och kom tillbaka starkare. Jag tror på er!
Tack för att du bryr dig men jag har tidigare kommit upp till summor som 94 000 i spelkontot men jag tog inte ut vilket var min livs största misstag, jag förlorade allt på en dag. Jag tror jag kan fortfarande vinna tillbaka allt bara jag kontrollerar mig och nöjer mig med 1000 kr vinst per dag istället för hålla på hela dagen det är då man gör dumma bets, spelar mycket på fotboll/tennis matcher och sätter jag en gräns tror jag det kommer gå bra. har jag 10000 kr i spelkontot kommer jag spela för 5000 kr på 1.16 bet vilket blir då vinst ca 700-800 kr sen inte mer på dagen, tror det är det enda sättet att vinna allt pengar man har förlorat.
Har gjort det tidigare tills man tappar greppet och spelar som en idiot, annars har det funkat bra. Ska bara spela med 4000 kr per månad inget mer! det är nu man är verkligen trött på förlora allt gång på gång.