Citat:
Ursprungligen postat av
Oelvland
Har läst på tråden , men kan inte sätta in mig i tanken att få skulder på spel . Jag skulle säga att jag är som en vanlig tonåring. Gör bra ifrån mig på gymnasiet, har lycklig familj, mycket goda vänner, så spelet tar inte över någonting utöver det vanliga. Gamblar gör jag oftast när jag känner att jag inte har något vettigare för mig.
Vad skulle ni ge för tips till en 18åring till att sluta spela?
Känns overkligt att jag sitter med 100k profit med tanke på att starten låg på 1500 kr. Så känns som jag räknar matte tillstörsta delen när jag spelar.
Det finns inte någon matematisk formel som ger dig fördelen på roulette, så fortsätter du att spela kommer du med 100% sannolikhet förlora allting, kanske inte idag eller imorgon, men det kommer hända om du inte slutar. Majoriteten av speltorskar vinner mycket i början, det är så man fastnar då man ständigt anser att man kan vinna tillbaka sina pengar om man skulle börja förlora, sen sitter du tillslut med 0kr på kontot och tänker då lika dant, fan, om jag hade 100k kan jag väl skaffa 100k igen, tar ett smslån på 20k så kör jag! Ja, sen ser vi dig i den här tråden om någon månad igen.