2015-08-08, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouletten
Fyfan gubbar imorgon är det fina matcher! Vinner United samtidigt som Chelsea vinner så är 62 000 kr mina!!! Om jag misslyckas är det surt men det går nya tåg!

Med dem favorit-oddsen (inget värde i dem i en öppningsmatch imo) så måste du ha haft en fet bong innan med många matcher eller satsat sjuka summor.. Vilket inte alls luktar sunt eller som en vinnande spelstrategi. Hoppas du vinner och sen tar ut pengarna och slutar med spel - det kommer inte sluta bra är jag ledsen - sluta snacka om att det går nya tåg - vad menar du? Nya tåg att vinna tillbaka pengar eller att vinna pengar? Hör på dig själv. Om du inte slutar med det du håller på med kan det bli värre. Var stark och lycka till. Mvh
Citera
2015-08-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlenderMan
Har bestämt mej för att sluta spela helt , då jag har noll självdisciplin, kan intala mej själv att jag bara ska spela för tex 500 och förlorar ja slutar det alltid med att ja sätter in mer å slutar inte förens jag ligger plus (vilket ja ofta har turen att lyckats med otroligt nog) men nu har det bara gått utför, känns ju äckligt onödigt att spela när man ändå inte gör något annat för vinsterna än att fortsätta å sen förlora dom igen. ett jävla hamsterhjul...

Jag har väldigt svårt med att spendera pengar på mej själv och jag får alltid dåligt samvete när ja väl unnar mej någon vettigt, men sitta och spela bort tusenlappar kan jag göra helt utan problem tydligen .... vilket gör det här till den mest ohälsosamma hobbyn för mitt psyket ja kan komma på haha ......

har inga skulder eller något sånt i dagsläget men fortsätter jag så här så kan man man nog
räkna ut hur det kommer se ut om några år om jag fortsätter så här, det behöver man inte va någon raketforskare för att förstå

9kr kvar på kontot.... men alla räkningar å hyran är betalad som tur är

Skulle kännas mycket bättre att vara alkoholist istället för då har man ju alla fall panten kvar efteråt

tips och råd är välkomna!

Skriv ned datumet du spelade sista gången - och ta en dag i taget att försöka inte spela något - du vet själv vad som räknas som spel för dig och när du gått över gränsen - sen försök hålla dig hela tiden till nästa löning - då ska du unna dig en utflykt/upplevelse/matbit/pryl - inse att livet inte kretsar runt spel och dess tankar - utan att det är allt annat som betyder något - kommer du till den insikten kanske spelsuget avtar om du nu har något sådant - lev livet istället för att låta spelet styra ditt liv - se det som en chans att börja om på ny kula - lycka till
Citera
2015-08-08, 22:45
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Fyfan gubbar imorgon är det fina matcher! Vinner United samtidigt som Chelsea vinner så är 62 000 kr mina!!! Om jag misslyckas är det surt men det går nya tåg!

Det sket sig.
Citera
2015-08-08, 23:02
Medlem
Japp min Nioling sket sig på sista matchen. Detta är sjukt
Citera
2015-08-08, 23:10
Medlem
Kan tillägga att det var sjuka sista 45 minuter. Jag hade kortet redo att bjuda hela gänget på öl men fick skamset gå o lägga en spya i toan. Fan kommer ta tid att repa mig från denna förlust. Inte för att insatsen var speciellt hög men otroligt nära bra pengar :/
Citera
2015-08-09, 10:08
Medlem
Citat:
Kan tillägga att det var sjuka sista 45 minuter. Jag hade kortet redo att bjuda hela gänget på öl men fick skamset gå o lägga en spya i toan. Fan kommer ta tid att repa mig från denna förlust. Inte för att insatsen var speciellt hög men otroligt nära bra pengar :/

Förlåt men skrattade när du skrev detta men ja, det är nog bäst du låter spelet vara helt och hållet. Varför säkrade du inte upp vinsten? United var ju slut flera timmar innan Chelsea? Kryss eller 2:a på Swansea måste varit duktigt odds på.. Hoppas du slutar med dina dumheter nu. 9 matcher som ska sitta med - bättre gå köpa en triss för 40kr, ligger på 50% vinståterbetalning..
Citera
2015-08-09, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isaakuw
Förlåt men skrattade när du skrev detta men ja, det är nog bäst du låter spelet vara helt och hållet. Varför säkrade du inte upp vinsten? United var ju slut flera timmar innan Chelsea? Kryss eller 2:a på Swansea måste varit duktigt odds på.. Hoppas du slutar med dina dumheter nu. 9 matcher som ska sitta med - bättre gå köpa en triss för 40kr, ligger på 50% vinståterbetalning..
Jag vet inte varför.. Kände mig så säker efter att bara ha en sån solklar match kvar.. Brukar alltid känna mig bättre o lite lugnare dagen efter men detta känns fof lika illa.. Går bara runt i cirklar ibland och vet inte vad jag ska ta mig till.. Förhoppningvis känns det snart bättre men ska inte spela nåmer
Citera
2015-08-09, 22:36
Medlem
SlenderMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isaakuw
Skriv ned datumet du spelade sista gången - och ta en dag i taget att försöka inte spela något - du vet själv vad som räknas som spel för dig och när du gått över gränsen - sen försök hålla dig hela tiden till nästa löning - då ska du unna dig en utflykt/upplevelse/matbit/pryl - inse att livet inte kretsar runt spel och dess tankar - utan att det är allt annat som betyder något - kommer du till den insikten kanske spelsuget avtar om du nu har något sådant - lev livet istället för att låta spelet styra ditt liv - se det som en chans att börja om på ny kula - lycka till

kan vara värt ett försök tack för tipset !
Citera
2015-08-09, 22:58
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Jag vet inte varför.. Kände mig så säker efter att bara ha en sån solklar match kvar.. Brukar alltid känna mig bättre o lite lugnare dagen efter men detta känns fof lika illa.. Går bara runt i cirklar ibland och vet inte vad jag ska ta mig till.. Förhoppningvis känns det snart bättre men ska inte spela nåmer

Lider med dig, varit med om samma sak x antal gånger, know the feeling..
Citera
2015-08-13, 06:33
Medlem
Patetisk jag känner mig. Satte ett datum när jag en natt insåg att jag fortfarande spelade för mycket, gick bara 5 dagar och sen var jag tillbaka här i förlust.. Kompenserat riktiga pengarspelandet med spel om virtuella föremål till ett spel(CS:GO) och vann faktiskt 100k kr (går att casha ut) men slutade med att jag spelade bort totalt 20-30k av vinsten. (Känns inte så mycket när det är virtuella föremål)

Försöker igen, denna gång 100% av all typ av gambling förbjudet. 13e augusti, nu får det vara slut!

Kompenserar med snusandet som är andra beroendet, har ett huvud för beroende..
Citera
2015-08-13, 07:19
Medlem
[quote=Duseh|54331413]Patetisk jag känner mig. Satte ett datum när jag en natt insåg att jag fortfarande spelade för mycket, gick bara 5 dagar och sen var jag tillbaka här i förlust.. Kompenserat riktiga pengarspelandet med spel om virtuella föremål till ett spel(CS:GO) och vann faktiskt 100k kr (går att casha ut) men slutade med att jag spelade bort totalt 20-30k av vinsten. (Känns inte så mycket när det är virtuella föremål)

Försöker igen, denna gång 100% av all typ av gambling förbjudet. 13e augusti, nu får det vara slut!

Kompenserar med snusandet som är andra beroendet, har ett huvud för beroende.. [/QUOTE

blir beroende av allt jag rör vid känns det som ibland, det enda jag inte lyckats bli beroende av är träningen, tänkte skaffa mig ett lite sundare beroende med skiter sig.
Citera
2015-08-13, 15:15
Medlem
SlenderMans avatar
loggade in på mitt spelkonto nyss och såg att jag fått 100 kr i gratis pengar. lyckades spela upp mej till 6000 som högst men kunnde inte ta ut förens jag låg på 4800 tog ut 4000 å spelade bort 800

tror detta räknas som återfall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in