2004-01-07, 20:40
Medlem
Pellenezs avatar
För en dryg månad sen gjordes en ändring på adminfronten. Istället för tre admin under samma nick blev det två under olika nick (admin och Admin2).
http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=95196

Hur tycker ni det har funkat? Blev det bättre nu? Förut fanns det en admin som vissa användare var mycket missnöjd med. Var det han som försvann? Sista frågan får vi nog inget svar på, men man kan ju gissa.
Citera
2004-01-07, 20:46
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Vad jag förstår så är A2 mer frekvent på forat än vad A är (eller åtminstånde var) och således borde han eller hon vara lättare att få tag i och få svar av. Jo! De e nog bättre så här.
Citera
2004-01-07, 21:03
Bannlyst
Även jag är nöjd med för närvarande rådande ordning. Admin och Admin 2 sköter sina uppgifter väl och interfererar inte mer än nödvändigt i debatten. Man svarar på direkta frågor och håller en seriös attityd.

Nu är jag förvisso inte mycket för rövslickeri och "att slicka uppåt", men jag tycker även att man ska berömma när det finns grund för det (man kan ju klaga när det finns grund för det). Grund för berömmet finns nu.

Jo, jag misstänker starkt att det var den illa omtyckte fjanten som fick lämna över sin administratörsknapp och sälla sig bland oss andra som "vanlig medlem". Refererar man seriöst ställda frågor som "trams" och kallar sina medlemmar för "blöjjisar" så har man inte i ledande position att göra. Så, nu fick jag det sagt...

Nåväl, efter räfst och rättarting har ordningen återställts.

// Roger P.
Citera
2004-01-07, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
För en dryg månad sen gjordes en ändring på adminfronten. Istället för tre admin under samma nick blev det två under olika nick (admin och Admin2).
http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=95196

Hur tycker ni det har funkat? Blev det bättre nu? Förut fanns det en admin som vissa användare var mycket missnöjd med. Var det han som försvann? Sista frågan får vi nog inget svar på, men man kan ju gissa.

Jag vet inte om det har funkat bättre. Admin har jag stor respekt för och han resonerar som vanligt klokt och konstruktivt.

Admin2 är jag frågande till, varken positivt eller negativt. Men enligt vissa obekräftade rykten så är han här ibland inloggad som annan användare eller moderator och det tycker jag är fel. Och vad jag har sett, och andra med mig,
så tar han som användare eller moderator en viss överlägsen attityd mot oss andra användare, eller som i mitt fall f.d. moderator.

All respekt för Admin, men om Admin2 skall fortsätta sitt liv och leverne här på Flashback så bör han antingen stå för sitt nick admin2 eller avsäga sig det och fortsätta med sitt vanliga moderatorsnamn.
Citera
2004-01-08, 10:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken
Jag vet inte om det har funkat bättre. Admin har jag stor respekt för och han resonerar som vanligt klokt och konstruktivt.

Admin2 är jag frågande till, varken positivt eller negativt. Men enligt vissa obekräftade rykten så är han här ibland inloggad som annan användare eller moderator och det tycker jag är fel. Och vad jag har sett, och andra med mig,
så tar han som användare eller moderator en viss överlägsen attityd mot oss andra användare, eller som i mitt fall f.d. moderator.

All respekt för Admin, men om Admin2 skall fortsätta sitt liv och leverne här på Flashback så bör han antingen stå för sitt nick admin2 eller avsäga sig det och fortsätta med sitt vanliga moderatorsnamn.

Varför blev du av med ditt modererande då?

Om A2 (B1 & B2? Bananer i pyjamas? ) är en moderator så sätter jag en slant på Scepter. Hoppas jag har fel...
Citera
2004-01-08, 10:24
Bannlyst
Jag tror att Admin2 är en fjortis. Admin2 är också den gammla admin som bannade folk & tramsade sig. (detta tror jag)

Vanliga admin verkar dock ha sin CPU intakt.
Citera
2004-01-08, 11:04
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Varför blev du av med ditt modererande då?

Pojken valde frivilligt att sluta som moderator.
Han skickade ett PM till mig, och jag plockade bort hans moderatorstatus.
Helt odramatiskt.

admin
Citera
2004-01-08, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Helt odramatiskt.

admin

Okej. Tack tack för info. Är så mycket rabalder och tjohej här så man är ovan att något går utan dramatik...
Citera
2004-01-08, 12:19
Medlem
Byfånens avatar
Sätter 1 Kr på admin 2 är Gerra !
Citera
2004-01-08, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byfånen

Fan också. Tänkte inte på det, är det för sent med att lägga ett vad? Sätter 100:- på samma.
Citera
2004-01-08, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byfånen

Gerra är väl inte så gammal? (inte en 14is dock) Tyckte jag kunde se han id nummer här förut (nux postade det).
Citera
2004-01-08, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Helt odramatiskt.

admin

Ja det är helt rätt som admin skriver. Jag har också meddelat admin varför, men
det stannar mellan oss.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem