• 2
  • 3
2009-10-08, 18:04
Medlem
von_Ss avatar
Amerikanska Samoa är nog enormt mycket sämre än San Marino även om de rankas på samma plats. De förlorade väl VM-kvalet mot Australien och Nya Zeeland med 38-0 eller nåt liknande för några år sedan. San Marino klarar ju åtminstone sig undan tvåsiffrigt oftast även om de möter världslag som Tyskland, Italien eller Liechtenstein.
Citera
2009-10-08, 18:23
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Amerikanska Samoa är nog enormt mycket sämre än San Marino även om de rankas på samma plats. De förlorade väl VM-kvalet mot Australien och Nya Zeeland med 38-0 eller nåt liknande för några år sedan. San Marino klarar ju åtminstone sig undan tvåsiffrigt oftast även om de möter världslag som Tyskland, Italien eller Liechtenstein.
31-0 mot Australien
Citera
2009-10-08, 18:50
Bannlyst
Det finns även fotbollslag som representerar icke erkända länder
som Saami, Grönland, Tibet, irakiska kurder och romerna.
Sämst i rankningen var tydligen ön Yap i Mikronesien.
http://en.wikipedia.org/wiki/NF-Board

http://www.youtube.com/results?searc...NF-Board&uni=1
Citera
2009-10-08, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hosebag
Jag skulle inte platsa någonstans.

Möjligtvis i världens sämsta damlandslag, men även det är tveksamt då jag saknar bollbehandling, är liten, har usel kondition och knappt kan skjuta med styrfart på bollen.

Fast det kan väl iofs inte spelarna i världens sämsta damlandslag heller.

De bästa damlagen är typ lika bra som svenska division 5~
Citera
2009-10-08, 20:50
Medlem
Occultuss avatar
Även om du spelar för nån liten ö-nation så lär du inte få kvala mot ett bra lag
Citera
2009-10-08, 21:51
Medlem
Qwillings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Occultus
Även om du spelar för nån liten ö-nation så lär du inte få kvala mot ett bra lag

Personligen skulle det kvitta om jag tex spelade i Montserrat och mötte Anguilla så skulle jag fortfarande tycka att det var ganska coolt att spela i ett landslag och ändå få medverka i vm-kval och grejer . Det sura vore väl om man blev bänkad i sånt lag hehe...

Citat:
Det finns även fotbollslag som representerar icke erkända länder som Saami, Grönland, Tibet, irakiska kurder och romerna.
Sämst i rankningen var tydligen ön Yap i Mikronesien

Här kanske chansen vore ännu större hehe, men läste på wikipedia att Grönland ska få försöka kvala till EM2012 tillsammans med alla andra europeiska länder, lite coolt. Men slagpåse nr 1
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in