Jag har vista, och när jag ska starta vissa program som man behöver administratör tillåtelse, så kommer aldrig rutan fram
Tex, nerladdade filer o annat
Detta startade när jag la in 2 extra RAM minne i datorn.
Snälla behöver er hjälp!
Om det är till någon hjälp så kan jag berätta att när jag först stoppde in RAM minnena i burken, så kom det upp massor av felmeddelanden, tex vissa program har slutat fungera, vissa drivrutiner har slutat fungera etc. Har inte märkt av något annat än det här som är otroligt irreterande för jag kan inte starta nya program som jag laddat ner. Kan det hjälpa med att formetera om datorn tro?
Senast redigerad av Makkejao 2009-10-08 kl. 18:06.
Om det är till någon hjälp så kan jag berätta att när jag först stoppde in RAM minnena i burken, så kom det upp massor av felmeddelanden, tex vissa program har slutat fungera, vissa drivrutiner har slutat fungera etc. Har inte märkt av något annat än det här som är otroligt irreterande för jag kan inte starta nya program som jag laddat ner. Kan det hjälpa med att formetera om datorn tro?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!