Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Det är inte frågan om det är svårt eller jobbigt att scrolla ner till länktips. Utan frågan är att det är tämligen ologiskt att inte ha humorlänkar under humor.
Om du har personliga problem med att folk finner tillfredsställelse och glädje i humoristiska klipp, så skall du inte ta ut det på oss andra. Som moderator (även om du skriver dessa inlägg som "civilare") så borde du kunna vara lite mer objektiv. Vidare så kommer du inte själv med några hållbara argument till varför humorlänkar inte skall finnas under humor. Det enda du sagt är din personliga åsikter som saknar all logik.
"Saknar all logik"?
Jag själv är en ganska frekvent besökare av "Humorlänkar" och jag anser då, rent subjektivt, att det är ett rätt harmlöst delforum som passar bättre under "Länktips". Under "Länktips" har det sedan urminnes tider postats roliga klipp. Liknande klipp har också postats under "Humorlänkar". Vi hade alltså två på många sätt identiska forum som låg på olika platser. Det var väl inte så smart? Nu vill ni återinföra detta.
Jag har inga problem med folk som ser på skojiga klipp, det gör som bekant även jag själv, men vill ni ha en annan uppdelning så finns det garanterat andra små hemsidor där utformningen passar er smak bättre.
Man kan ju tycka att det är konstigt att en moderator som inte har någonting med dessa forum att göra bryr sig så pass mycket. Varför jag bryr mig är för att jag vill se ett snyggt och välfungerande forum, inte en lekplats. Att ha en hänvisning till Humorlänkar under "Humor" när forumet ligger under "Länktips" är för er en ganska hållbar lösning, men ska man då ha hänvisningar lite överallt?
Här kan vi även applicera likhetsprincipen. Länkar och länkar för sig, diskussioner om humor för sig et voila, vi har den uppdelning vi har idag.
Jag kommer med hållbara argument när ni börjar göra detsamma. Punkt.