2009-11-12, 04:34
Medlem
Nej egentligen inte, jag skrev ju även att mod fick flytta den till Resturanger men det har inte hänt något.

Men å andra sidan är det väl livsnjutarna som vet vart dom största burgarna håller hus
Citera
2009-11-12, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YoMoFlo
Nej egentligen inte, jag skrev ju även att mod fick flytta den till Resturanger men det har inte hänt något.

Men å andra sidan är det väl livsnjutarna som vet vart dom största burgarna håller hus

Men visst är det kul att få veta om alla olika burgare. Lattjo tråd helt klart
Citera
2009-11-12, 08:50
Medlem
Herr Guldstjärns avatar
Alltså monstret på 2,7 med bacon och 3 läsk fuck vad jag är sugen på att testa om man kan klämma allt. Dock känns det som att man kommer gå upp som in i helvete BARA av det målet :< inte värt det.
Citera
2009-11-12, 23:16
Bannlyst
Hollywood Café

Hollywood Café som fanns i Kista centrum och Gallerian hade de godaste burgarna, kostade precis över hundralappen men jag skulle kunna betala dubbla eftersom jag åt mitt livs godaste burgare där, dessvärre har båda stängts ner.
Någon som vet om det finns något Hollywood Café kvar i Stockholm eller utanför?
MVH
Citera
2009-11-13, 15:55
Medlem
serbers avatar
* Texas Burger
* Stockholm/Nacka vid Sickla köpkvarter men finns på nästan alla Texas Burger restauranger.
* The Carnivore och en meny kostar 139kr exkl dryck.
* 3x150g kött samt ost och bacon.
* Texas gör i min mening dom bättre hamburgarna och det är därför det är dyrare än andra skitställen, dom använder sig av bra kött och kolgrill.
Citera
2009-11-15, 15:34
Medlem
felixthecats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serber
* Texas Burger
* Stockholm/Nacka vid Sickla köpkvarter men finns på nästan alla Texas Burger restauranger.
* The Carnivore och en meny kostar 139kr exkl dryck.
* 3x150g kött samt ost och bacon.
* Texas gör i min mening dom bättre hamburgarna och det är därför det är dyrare än andra skitställen, dom använder sig av bra kött och kolgrill.

käkade på mammas i väsby för många år sen, där hade dom mammas välfyllda
2x150gr med bacon eller skinka
Citera
2009-11-15, 16:02
Medlem
Zukvalj2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Synd att det serveras så små hamburgare i Sverige
i Usa så kan man ju få en 60kgs burgare för dryga 2k http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1911684.ab
vem vill inte sätta tänderna i denna

I Skara så serverar SG-grillen saftiga & goa 200gs burgare
skulle dock vilja ha dom lite större
den största man har ätit låg på 250g men vet att samma hamburgerhak hade burgare på drygt 400g exl pålägg
minns inte vad grillen heter/hette utan att vi brukade besöka den på våran årliga Norrlandsresa.

Små? I Edinburgh är den största på donken 90 gram och den kallas för Big Mac XXL.
Citera
2009-11-17, 18:58
Moderator
Oddballs avatar
'Livsnjutare' ---> 'R&M'

Oddball
Moderator
Citera
2009-11-17, 22:35
Medlem
Anden88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zukvalj2
Små? I Edinburgh är den största på donken 90 gram och den kallas för Big Mac XXL.

Hur ser de små hamburgarna ut där tro?
Citera
2009-11-18, 05:50
Medlem
Hade tidigare varit på Craves men det var nu i veckan vid min Stockholms vistelse som jag som först testade på Trippelburger menyn, riktigt episk måltid!

Sen blev det ju även den klassiska specialaren på "Hamburger Bar" vid Mårtensdal, Hammarby Sjöstad. Kryddig burgare, bearnaisesås, rostad lök m.m...mmmmm Något jag starkt rekomenderar er som inte testat!
Citera
2009-11-18, 08:39
Medlem
Riff-Ralfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zukvalj2

Ungefär som när jag beställde en stor öl i Amsterdam, fick frågan om jag verkligen ville ha en stooor öl så jag förberedde mig på att få in ett riktigt as.

Den var på 35 cl...
Citera
2009-11-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnuske
Någon Västeråsare alt Raggare som har koll på de största burgarna under Powermeet? De lär ju klocka in rätt högt på vågen. Gideonsberg och Vega grillen lär väl ha någon specialare?
En västeråsare här då... "giddegrillen" på gideonsbergsgatan har sin raggarmeny, dvs en hamburgare med 2 x 200gr kött, bacon, ost, lök, sallad, dressing, senap, ketchup och stekt ägg, till det ingår ett helt j*vla tråg med strips"och en 2 liters cola.
Jag har försökt att få i mig en "raggarmeny" och misslyckats , haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in