2009-10-06, 21:29
Medlem
Någon som jobbat som däckmontör under högsäsong i sthlm och kan beskriva arbetet samt lön? Var det ett bra jobb? OSV
Citera
2009-10-06, 21:32
Medlem
tjåppes avatar
Hur menar du däckmontör?

Jag byter däck åt min pappas taxifirma på ett x antal bilar varje år... tjänar 150kr/bil svart...
Citera
2009-10-06, 21:35
Medlem
KaptenHHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjåppe
Hur menar du däckmontör?

Jag byter däck åt min pappas taxifirma på ett x antal bilar varje år... tjänar 150kr/bil svart...

Misstänker att han menar jobbet däckmontör! dvs Slå om, ballansera, montera och justera.

Jobbade med det en kort tid, dock inte i stockholm utan i en mindre stad och det var under högsäsong. Tjänade 20 i månaden och jag kan inte säga annat än att det var ett jävla skit jobb! men man fick bra rabatter på däck och fälg så inget ont som inte har nått gott med sig!
Citera
2009-10-06, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenHH
Misstänker att han menar jobbet däckmontör! dvs Slå om, ballansera, montera och justera.

Jobbade med det en kort tid, dock inte i stockholm utan i en mindre stad och det var under högsäsong. Tjänade 20 i månaden och jag kan inte säga annat än att det var ett jävla skit jobb! men man fick bra rabatter på däck och fälg så inget ont som inte har nått gott med sig!

Precis jobbet som däckmontör, alltså tvätta däck och byta de. Sommardäck mot vinterdäck. 20k låter riktigt bra! Detta jobb som jag syftar på är genom bemmaningsfirma, kanske lägre lön då? Någon som kört genom bemaning?
Citera
2009-10-07, 01:49
Medlem
mevs avatar
Riktigt slitigt och tungt arbete.
Citera
2009-10-07, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjåppe
Hur menar du däckmontör?

då vill man ju att det ska bli en minst 8 bilar per dag iaf.. känns inte lönande annars
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in