• 1
  • 2
2009-10-08, 12:53
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Låter som att du borde göra en adhd-utredning.
Citera
2009-10-08, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 31H
Jag äter dom mot ångest. Funkar kanon. Hjälper även mot stress och oroligheter. Man blir lugn, normal-lugn så att säga.. Jag brukar ofta ha många bollar i luften, men med betablockare kan jag fokusera på en sak i taget. Vilket har varit väldigt bra för mina studier.

Kan rekomendera att pröva betablockare åtminstånde. Väldigt få bieffekter, speciellt om man gemför med annan medicin t.ex. immovane. Jag har inte fått några bieffekter alls, kan gå av och på dom hur jag vill eller behöver. Äter dom mest vid behov.
Vad sa du för att få det utskrivet?
Kan det räcka att visa att man är darrig och allmänt stressad?
Citera
2009-10-08, 14:43
Medlem
jugbandbluess avatar
Säg att du har problem med att tala inför folk eller något i den stilen, att du får hjärtklappning i diverse situationer som du inte kan undvika
Citera
2009-10-08, 14:55
Medlem
Hajvs avatar
Prövat Stesolid (diazepam) ?
Citera
2009-10-08, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajv
Prövat Stesolid (diazepam) ?
Krävs det inte en hel del för att få det utskrivet?
Citera
2009-10-08, 15:01
Medlem
Efexor/Benzo, när jag använer antidepresiva så försvinner mitt sug efter alkohol och lungnande, längtar till dagen då jag slutat käka mina efexor, vill uppleva alkohol och benso lika sköna som förut visst gillar jag dessa 2substanser fortfarande
Citera
2009-10-08, 21:32
Medlem
NoClasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostera
Imovane då? Det har ju längre halveringstid. Dem funkar jävligt bra mot ångest, för mig iaf.
Funkar kanon!
Citera
2009-10-08, 22:31
Medlem
DrDorians avatar
Jag håller med dom som skrivit om Inderal.
Har haft det mot både panikattaker och migrän. Funkade helt klart bäst mot migränen, fick inte alls lika många anfall, men nu kör jag tramadol mot min migrän och det är det enda som hjälper mot den vidriga huvudvärken.
Men funkade väldigt bra mot panikattakerna också, då hjärtat lugnade ner sig och man kunnde slappna av mycket lättare.
Benso = en kortvarig lösning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in