2009-10-06, 02:05
Medlem
mr.morphines avatar
HUr går det att blanda subutex och Lyrica. Bra/Dåligt?
Och ger det ett schysst rus?
2009-10-06, 03:08
Medlem
Juggen-92s avatar
Den blandningen är fantastisk!

Tycker att Lyrican potentierar effekten av Buprenorfinet på ett skönare sätt än vad alkohol eller benzo kan göra.

Det behövs inga höga doser alls. Brukade ta mellan 150-300mg när jag ville lyxa till Buprenorfinruset.

Rekommenderas stark. Det enda "negativa" jag har upplevt är att musklerna blivit för avslappnade men hey! Det är ändå nice så länge man tar det lugnt. Mindre kul att åka genom stan för att handla varor med ben som knappt bär en och en tunga som bara hänger. Det där har hänt kanske 2/10ggr eller så. Bör tilläggas att jag ofta kan få ovanliga effekter av olika preparat så ja...

Rekommenderar ändå blandningen! Ursäkta svamlandet men jag har byggt en massiv bong och den skulle jag också starkt rekommendera i mixen.
Ojojoj.
2009-10-06, 03:36
Medlem
mr.morphines avatar
Okej, tack för svaret. Då blir det att poppa några lyrica.
Hoppar över rökat, men ha en sådan trevlig kväll!!!
2016-08-11, 14:05
Medlem
bumpar en gammal tråd.

Tog 150mg Lyrica vid 08:00 och vid 13:00 drog jag en lina sub på ca 0.8mg kanske och fick ganska bra effekt, men kan ju alltid bli bättre
Skulle man kunna boosta sub ruset ännu mer genom att
dra en lina lyrica på 50 - 100mg? eller måste man inta lyrican före suben?
2016-08-11, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iNjure
bumpar en gammal tråd.

Tog 150mg Lyrica vid 08:00 och vid 13:00 drog jag en lina sub på ca 0.8mg kanske och fick ganska bra effekt, men kan ju alltid bli bättre
Skulle man kunna boosta sub ruset ännu mer genom att
dra en lina lyrica på 50 - 100mg? eller måste man inta lyrican före suben?

Lyrica och sub är en fantastisk kombo.
Ta en valfri dos Lyrica, vänta 1,5-2 timmar tills du känner att lyrica-ruset börjar komma DÅ tar du suben för då peakar dom nästan samtidigt och det är jävligt mysigt
2016-08-11, 14:15
Moderator
Morfar-52s avatar
Onödig bump (FB) "Kan Jag blanda det här"-tråden Tips: http://www.drugs.com/drug_interactions.html /låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in