• 1
  • 2
2004-01-07, 21:21
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken
Ja den efterrätten är god, och till det ett litet glas portvin, och under hela måltiden glöm inte bordsvattnet.

Portvin..det har jag en oöppnad fin flaska från tyskland här...och självklart har jag bordsvatten...vatten är min favoritdryck och det står vid måltider alltid en kyld och välfylld kanna på bordet.
Citera
2004-01-07, 21:23
Bannlyst
Hmmm....LadyTiera, gillar du och husbonden ( ) kaffe? Choklad? Har mi espresso/mockabryggare? I så fall kanske en espresso/chokladmousse vore något...
Citera
2004-01-07, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Portvin..det har jag en oöppnad fin flaska från tyskland här...och självklart har jag bordsvatten...vatten är min favoritdryck och det står vid måltider alltid en kyld och välfylld kanna på bordet.

*funderar* Är du här fastän du ska laga o äta en kärleksmåltid? *s*
Jo vatten är gott och viktigt, inte bara vid maten. Min kära dotter var här nu ett par veckor och hon har kommit över Coca Cola- och ölåldern och vill nu ha vatten i alla dess former. När jag skjutsade hem henne i går till de övre delarna av landet så var baksätet fyllt med ett antal 6-pack Athena-vatten. Billigt, 30 spänn för ett 6-pack á 1,5 ltr....
Citera
2004-01-07, 21:33
Medlem
LadyTieras avatar
Middagen inträffar inte förrän den 21:a..då har jag tagit ledigt och fixat barnvakt..+ att han inte har en aning om det
Citera
2004-01-07, 21:39
Medlem
Citat:
Middagen inträffar inte förrän den 21:a..då har jag tagit ledigt och fixat barnvakt..+ att han inte har en aning om det

Fan, det är ju om 14 dagar, mitt i en trist vecka! Då skall jag sitta här o kolla om Du är här, för är Du det så var maten inte god....
Citera
2004-01-07, 21:51
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken
Fan, det är ju om 14 dagar, mitt i en trist vecka! Då skall jag sitta här o kolla om Du är här, för är Du det så var maten inte god....

ska fira på fredagen..eftersom min kille jobabr natt på vår dag...det är firandet som är speciellt inte dagen

1:a gången vi firar någon liknande dag, brukar glömma bort båda två
Citera
2004-01-07, 22:01
Medlem
Citat:
ska fira på fredagen..eftersom min kille jobabr natt på vår dag...det är firandet som är speciellt inte dagen

1:a gången vi firar någon liknande dag, brukar glömma bort båda två

*ändrar i min planerare bara så du vet....*

Nej nu ska jag ut med sambon, står med benen i kors o viftar med svansen.

Godnatt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in