• 4
  • 5
2010-06-30, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0den
Och sen gick det utför mentalt för dig, tänk över mitt råd en gång till. Alla tjänar på det i längden.

Nej det gick helt ok faktist, det var en ganska naiv period. Tänker inte tänka över ditt beslut, du är inte till nytta för mig så du kan sluta skriva i tråden
Citera
2010-06-30, 14:27
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscen
Jag vill jobba, jag ser inte så överdriven ut som du fick det att låta, det var DIN uppfattning.
Jag skickar inte fjortis sms hela dagarna, och även om jag gör det så är det gratis (Uppdatera dig om dagens läge när det gäller abonnenter)

Nej tror inte någon cirkus vill anställa mig, sluta gå efter stereotyper och tro att alla cirkusar har en Sideshow. Det är inte sant.
Jag vidhåller fortfarande att det skulle vara lättare att få jobb om du klipper en normal frisyr, snagga kan du göra själv utan att behöva betala för en frisör.
Du skrev i ditt första inlägg att du betalar "249-500 beroende på hur mycket jag ringer", det är ganska mycket pengar. Ett kontantkort och 100 spänn i månaden bör räcka utmärkt.
Citera
2010-06-30, 22:58
Medlem
varför inte ta av morsans pengakläder och betala skulder? får du 300kr till en t-shirt, köp den på HM istället..

det är ingen dans på rosor att leva knapert..
Citera
2010-06-30, 23:14
Medlem
Fixa ett jobb och problemet är löst.
Folk gnäller alldeles för mycket och säger att de inte finns några jobb. Företag ochaffärer osv kommer Alltid att behöva anställa folk. Va inte så kräsen, bit ihop ett tag, betala av skulden, dra ihop en buffert och sen säg upp dig om det är så kasst jobb.
Citera
2010-07-01, 01:24
Medlem
0dens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscen
Nej det gick helt ok faktist, det var en ganska naiv period. Tänker inte tänka över ditt beslut, du är inte till nytta för mig så du kan sluta skriva i tråden

Synd... Det hade varit skönt att bli av med dig... Men du kan alltid ägna dig åt prostition. Ser du någorlunda ut så borde det kunna lösa dina ekonomiska problem.
Citera
2010-07-01, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0den
Synd... Det hade varit skönt att bli av med dig... Men du kan alltid ägna dig åt prostition. Ser du någorlunda ut så borde det kunna lösa dina ekonomiska problem.

Fast du vet, jag vill inte gagna dig heller så du behöver inte få upp hoppet för mycket nu. Puss
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in