2009-10-05, 16:26
Medlem
MrOaikis avatar
Har Word för Mac OS, och ser nu att jag råkat spara över ett dokument där det saknas en massa sidor. Kan man återskapa tidigare versioner av dokumentet, och i så fall hur?
Citera
2009-10-05, 16:32
Medlem
StyleWarss avatar
Time Machine hade ju varit ypperligt om du hade aktiverat i ett fall som detta. Har du det är det lugnt. Annars =pwned
Citera
2009-10-05, 16:33
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Time Machine hade ju varit ypperligt om du hade aktiverat i ett fall som detta. Har du det är det lugnt. Annars =pwned

Jag har Time Machine, men den backupar inte löpande. Mitt misstag skedde precis. Skrev klart precis, och skrev över precis Så Word sparar inte äldre versioner löpande varje gång man sparar?
Citera
2009-10-05, 16:36
Medlem
StyleWarss avatar
Jag vet att "ångra" finns, men sen sträcker inte mina kunskaper sig längre i Word...

EDIT: Lyckligtvis låter det inte som att det var något större dokument om det blev klart mellan två TM-sessioner! Hade det varit en 64-sidig offert hade det varit värre kanske?
Senast redigerad av StyleWars 2009-10-05 kl. 16:39.
Citera
2009-10-05, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Jag vet att "ångra" finns, men sen sträcker inte mina kunskaper sig längre i Word...

EDIT: Lyckligtvis låter det inte som att det var något större dokument om det blev klart mellan två TM-sessioner! Hade det varit en 64-sidig offert hade det varit värre kanske?

Ja om det bara är några sidor så kan du ju spendera resten av dagen att göra precis samma sak som du redan gjort.
Citera
2009-10-05, 17:20
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gooseberry
Ja om det bara är några sidor så kan du ju spendera resten av dagen att göra precis samma sak som du redan gjort.

Haha, jo, tack, den processen har redan påbörjats. Men man är inte mindre bitter för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in